Passen gewone kussentjes ook in de tripp trapp verkleiner of moet je persee zo'n maat hebben als die zij origineel verkopen? Ik zie namelijk ook andere kussentjes voor andere kinderstoelen bij de babywinkels, die veel goedkoper zijn.....
Naar mijn idee past dat niet. Het zitplankje waar ze opzitten is maar heel kort. Zodat ze ook niet onderuitzakken. En de voorgevormde kussentjes in de winkel zijn veel groter.
gewoon geen kussentje! Tot nu toe nog niet gemist. Eigenlijk alleen maar blij dat ik er geen heb gekocht want dan had dat ding elke dag in de wasmachine.
Helemaal mee eens........ ik heb niet het idee dat 'ie kussentje mist. Er zijn trouwens crea-bea's genoeg die kussentjes voor de Tripp Trapp maken en deze (via internet) verkopen........ Je hoeft dus als je toch een kussentje wilt helemaal geen originele te nemen...
Niet iedereen heeft er een kussentje in. Kinderen zitten ook al op hun luier is ook al een soort kussentje.
Mijn moeder heeft er een gemaakt voor me van een soort nepleer (brons), echt heel stoer.... nu wil ik er ook nog een van leuk zeil, die kan je gewoon afdoen na het eten.
Dat is handig eentje van zeil maken! Want inderdaad die zitjes moeten af en toe echt in de was. Hoewel dochterlief zelf altijd vies werd maar de stoel maar soms. Ik had er in 1ste instantie ook geen, maar dochter was te klein om zonder te kunnen zitten . Ik moest er dus alsnog eentje kopen.
Is wel niet de vraag, maar ik heb wel een tripp trapp kussen erbij en die heeft een waxlaag. Snoetenpoetser erover heen en schoon is ie Hoeft dus niet in de was. Zijn weer nieuw volgens mij... En op deze site heb je ook leuke: http://www.liefleukenhip.nl/