Welke babyfoon vinden jullie goed? En hoe duur is die ongeveer? Wij gaan verhuizen en hadden eerst nooit een babyfoon nodig, maar straks wel. Maar er zijn zo veel! Ik weet echt niet welke ik moet nemen! En ik wil er eigenlijk ook niet te veel geld aan uit geven (helemaal niet als het een miskoop blijkt te zijn)
alecto dbx 88 dacht 60euro top ding! Nooit geen buren of andere babys erop. Doet lang zonder laadstation dus ideaal in de zomer buiten. Vanuit t ouderstation is er op t kindstation vanalles aan en uit te zetten. (lampjes, muziek) Je kunt m heel gevoelig zetten maar ook zodat je pas bij echt hard huilen wat hoort.
'k Hoor daar goede verhalen over. Wij hebben 'm gevraagd aan m'n schoonouders als kraamcadeau dus hopelijk krijgen we 'm
Alecto DX-88. Stoort nooit, met terugpraatfunctie, buiten de deur tot een straal van 300m. te gebruiken, muziekjes, meet het aantal graden op de kinderkamer. Echt een fijn ding. Kost wel iets van 90 euro, maar ie is het geld zeker waard. Vaker ook in de aanbieding bij de kijkshop trouwens.
Wij gaa hier ook voor de verandering de DBX88 aanschaffen ivm de goede verhalen die ik heb gehoord....hopelijk is er een aanbieding op de 9maandenbeurs ofzo
hij is niet meer zo duur. Toen ik m kocht was ie 85 maar nu staat ie al voor 60euro dacht ik. ff checken Alecto DBX-88 prijs - Goedkope babyfoon KIESKEURIG