de titel zegt het al. welk voedingskussen gebruiken jullie? wil er eentje aanschaffen, maar had al ergens gelezen dat er veel verschillen in zijn en niet altijd fijn voor alle doeleinden. ben benieuwd naar jullie ervaringen. groetjes
Ik had de vorige x eentje van de hema, die vond ik achteraf niet zo fijn (wel omzelf mee te slapen, maar niet om mee te voeden) ik zou (als er een volgende komt) nu eentje met van die kleine bolletjes kopen...
Ik vind die bolletjes juist vervelend. Ik heb een kussen van de babydump, een wit met grijze met Nijntje erop. Er zit een soort materiaal in wat weer terugveert. Er zit ook een vakje in waar je eventueel een spuugdoekje ofzo in kan doen.
Hier geen speciaal voedingskussen kan het prima af met een normaal kussen. Het is maar wat je handig vindt. Succes
Ik heb ook die van de Hema, voldoet erg goed!! Niet al te duur en leuke hoes er bij. Zou em zo weer kopen!
Ik heb de Doomoo Buddy, in één woord geweldig! Om mee te slapen in ieder geval, voeden heb ik er nog niet mee gedaan, maar hij is het geld nu al meer dan waard! Hij vormt zich helemaal naar je lichaam en voelt heel natuurlijk aan. De hoes is makkelijk wasbaar en blijft erg mooi. Succes met je keuze!
Ik heb er ook een van Doomoo, dus met van die bolletjes. Hij was ongeveer 60 euro maar iedere euro waard. Ik heb er veel mee gevoed, lekker mee geslapen. En als de kleine meid bij mij in bed ligt vouw ik het als het ware om haar heen (niet tegen haar aan hoor), zodat ze niet het bed uit kan rollen en ook niet naar onderen kan kruipen. Ideaal, een echte aanrader.
Deze heb ik ook! GE-WEL-DIG en zo zacht, echt heerlijk! Kweet nog niet met voeden maar hij slaapt in ieder geval heerlijk
Ik heb een voedingkussen van de baby-dump, met balletjes, ik vind het ideaal!! je kan hem helemaal vouwen zoals je hem hebben wilt Bekijk bijlage 56236
Hier ook die van de Hema! Ben er erg tevreden over! Tijdens de zwangerschap heerlijk mee geslapen en nu al bijna zes maanden in gebruik tijdens de (nacht) voedingen.
Haha jouw man heeft het kussen nog niet ingepikt Hier ligt het kussen tussen ons in met de ronde kant richting mijn man. Hij ligt er met z'n hoofd op. Ik leg 1 been over het kussen, dat voelt wat lekkerder met m'n buik. Het kussen is inderdaad heerlijk zacht
Ik heb ook dat kussen en hier een Treesman die in plaats van mij het voedinsgkussen regelmatig ligt te knuffelen . Ik vind hem zo superzacht en het slaap héérlijk!
Ik heb er een van Jolein, er zitten ook bolletjes in maar ik vind dat die te veel verplaatsen, lekker om in bed mee te liggen maar erg onhandig bij het voeden, dan zak je alsnog tijdens het voeden helemaal weg
ik vind de bolletjes ook niet fijn en ga er dus één van de hema halen, als de echo oke blijkt te zijn.