babyfoon

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Diesel82, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Hoi Dames,

Zojuist is onze babyfoon gesneuveld. Nu moeten we echt wel een nieuwe hebben. Wie kan mij tips geven voor een goede babyfoon, eentje zonder kanalen/geen camera. En ook niet al te duur.

Bedankt!

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij hebben de Alecto DBX-88 en we zijn er erg tevreden mee. De onze geeft ook nog de temperatuur aan op z'n kamertje en dat vind ik zelf wel prettig, maar je hebt hem geloof ik ook zonder dit schermpje. Dacht dat die van ons iets van € 90,- ofzo heeft gekost en die zonder schermpje is wel een stukje goedkoper.

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik zou even hier de reacties afwachten en dan op marktplaats kijken ... wij hebben de avent weet helemaal niet welk type maar de goedkoopste versie geloof ik ... meen er 60 euro voor betaald te hebben.

4. Sikkie

Sikkie Lid

11 jan 2010
    60
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi!

Ook hier de Alecto DBX-88 , voor beide kinderen zelfs een, en zijn er erg tevreden over. Ook geen storingen tussen beide apparaten, dus ook dat gaat prima.

Succes!

Sikkie

5. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op wehkamp was/is deze 60 euro, scheelt toch weer een paar tientjes. Echt een aanrader deze babyfoon, hij stoort niet, werkt overal en hij geeft de temperatuur op de kamer aan. Ideaal!

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb de alecto dbx 85, die heeft geen temperatuur indicatie en geen muziekjes. maar is verder hetzelfde. Het zijn beide super babyfoons, storen nooit en werken gewoon prima.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    bij blokker was er eentje in de aanbieding deze week, een alecto volgens mij..

wij hebben een alecto dbx89 eco, fijn ding maar kost wel 100 euro..

Deel Deze Pagina