Onze zoon van bijna maanden drinkt de laatste weken ontzettend veel en eet heel erg weinig. Hij heeft vandaag alleen maar een half flesje pap gehad en vanavond ook nog weer pap. Ik doe het pap in een fles want anders krijgt hij helemaal niks binnen want van de lepel wil hij niet dan houd hij zijn mond stijf dicht. Broodje eten wil hij ook niet en avond eten hoog uit 5 hapjes en dan is de mond weer op elkaar. Meneer drinkt heel erg veel. Als ik dan geen drink geven dan begint hij te huilen en huilt net zolang tot hij drinken krijgt. Hij krijgt thee, ranja en sap en water maar meestal thee. Is dit een periode of zal er iets zijn? Ik ga morgen denk ik de ha even bellen.
Het is de laatste paar weken erg warm geweest en ik weet van mijn oudste dat die ook niet veel at.(toen,ze is nu 5 en verbruikt nu iets meer energie)En veel dronk. Hoe is het met eten van fruit en sla?Dat at mijn oudste wel,omdat dat lekker fris was. Als het van de week minder warm is,moet je maar kijken of hij beter gaat eten
Hier ook een veel drinkende en minder etende dreumes van 20 maanden. Zolang er voldoende plas en daarnaast nog poep uitkomt en ze groeit maak ik me niet zoveel zorgen. Ze heeft vaker van die periodes gehad. Bovendien zie ik naast de warmte ook wel enig oorzakelijk verband met een doorkomende kies ( ze moet de laatste 4 nog en van de eerste daarvan voelde ik vanavond een piepklein puntje).