hallo meiden ik zoek advies van iemand met ervaring van kinderwagens mijn man en ik hebben een chevolet matiz een heerlijke wagen voor in de stad waar we in wonen en ideaal pakeren nu we samen zwanger zijn, begint het bij ons te kriebelen welke kinderwagen we willen nog niets kopen maar wel orienteren. we zoeken een combi kinderwagen van 3 in 1 die je zo in elkaar kan klappen dat hij achter de stoelen kan zodat de kinder bak of eventueel spulletjes nog in de achterbak kunnen we willen geen andere auto en de quinny van een vriendin is echt te groot . maar jah welk merk dan wel en welk soort.???? we willen ongeveer maximaal 300 a 400 euro uitgeven . we kijken voor eventueel 2e hands namelijk. maar zijn dus op zoek naar het soort wie kan ons helpen xx luna25
Ik weet dat de Bugaboo en de Joolz klein opvouwbaar zijn. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Hey Luna! Ik heb de easywalker! Niet super compact maar de wielen kunnen eraf en dan past het al snel! mijn zus had een polo (dat paste!) en mijn zwager een Peugeot maar die moest een wiel eraf halen! (gaat heel makkelijk trouwens die wielen eraf!) en hij loopt lekker licht! Ennn weet niet of je toevallig ING hebt? Want met rentepunten kan je hem voor weinig (349,- geloof ik) nieuw kopen helemaal compleet!
@ tutty bedankt voor de felicitatie haha. Eindelijk zwanger dat wel.maar geniet met volle teugen. Mooie banner heb je trouwens. @ sjenny hey meid bedankt voor je reactie.this lastig als je kleine auto hebt hihi
Ik heb ook een Matiz en de bugaboo past er prima in!! Zonder de wielen eraf te halen! Ik zou sowieso geen wagen kopen waarvan je de wielen af moet halen zodat hij in de kofferbak past. Met het vieze weer in Nederland worden je banden ook vies, en als je die er elke keer af moet halen...nee bedankt.
Idd de bugaboo of de Joolz! De bugaboo cameleon is gemakkelijk via MP te kopen en zijn dan nog heel goed! De Joolz staat er maar heel weinig op en nog duur.. Zou ff bij de babywinkel gaan passen in je auto, dat mag gewoon! En dan MP goed in de gaten houden
Vieze banden is inderdaad niet handig.ik ga zekerde tip van het passen probetenwist niet dat.dat mocht.eigenlijk wel heel handig
Bugaboo Cameleon Bugaboo Bee Joolz Day En idd gewoon even de auto mee nemen als je op orientatie gaat. Passen in de auto mag altijd bij een babywinkel.
quinny buzz past ook prima. het onderstel ligt hier in de achterbak en de zitting tussen de voorstoelen en de bank of tussen de maxi-cosie en het dashboard. onderstel past ook tussen bank en voorstoelen.
Onze buren hebben een maxi cosi mura in een VW LUPO en onze Joolz past maar net -wielen eraf- in onze ford fiesta. Wel past onze wagenbak achterin en bij hun moet die op de bank...
Mura past op de zijkant in de achterbak van een Agila, maar de wagenbak moet dan wel op de achterbank.
Phil & Teds smart + peanut. De smart is een hele compacte buggy, waar je de peanut (wagenbak) op klikt. Ook de peanut is heel plat te vouwen en zeer licht in gewicht. Nieuw prijs was voor de hele set 299,-! Voor de oudste hadden we eerst de Quinny buzz combi , maar die is best groot en als buggy heb ik het nooit gebruikt. Heb toen de compacte Quinny senzz gekocht. Daar kan je ook een wagenbak los bij kopen. In aanschaf is deze duurder en nu na intensief gebruik, heeft het wat kuurtjes met inklappen en de rem.
Wij hebben een Beebop kinderwagen. Dat is een nep-bugaboo zegmaar. Al is nep een beetje een rotwoord De duitse variant van de Nederlandse Bugaboo. Hij vouwt echt superklein op in 1 beweging, ideaal! Ik heb heel wat wagens gehad maar dit is wel echt een fijne kinderwagen . En heel goed betaalbaar. Kinderwagen - Beebop 2010 Black
Maxi-Cosi Mura 3 hier, vouwt eenvouding op en past prima in onze twingo, zelfs met wielen er nog aan.
Phil & Teds smart + peanut Beebop kinderwagen klinken heel goed. bedankt voor jullie menig en advies we gaan zeker kijken je kent eigenlijk alleen de bekende namen he als je pas zwanger bent . onbekende namen is vaak wat onzeker omdat je de bekendheid niet kent. maar jah daar betaal je vaak ook voor de naam.