een tijdje terug was er een topic over een voetenzak die ook in de maxi cosi en in de wandelwagen kan.. Maar ik kan niks meer terug vinden.. Ik wil een warme voetenzak voor beide. Als wandelwgen hebben wij de mutsy 4 rider. Kan me herinneren dat de zak rond de 60 kost. Wie kan me helpen?
ik lees even mee. ik heb ook de mutsy maar daar heb ik de voetenzak bijgedaan. heb nu de maxi cosi van mn schoonzusje gekregen die heeft hem 1 maandje gebruikt maar ze had er geen voetenzak bij gedaan. ik heb er wel eentje nodig maar weet ook nog niet wat ik wil gaan doen. zit te twijfelen tussen die van maxi cosi en de lodger bunker die kan dan eventueel ook weer in de buggy
Ik heb de lodger Bunker. Deze past in de maxi cosi (moet je enkel het onderste stuk beetje dubbel vouwen) en later in de wandelwagen. Bovendien kan je hem ook in de reiswieg gebruiken. Je kan je kleintje helemaal inpakken, het is echt super warm. Maar kost wel 90 eur.
Heb er een liggen van maxi cosi voor in de wandelwagen eigenlijk maar gebruik hem ook in de maxi lukt ook gewoon! Dus niet te moeilijk denken er past meer dan je denkt.