babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door fiona1983, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Al regelmatig topics over geweest, maar kan nu even niks vinden dus vandaar maar een nieuwe...

Wie heeft er een tip welke babyfoon een goede babyfoon is?
    We zijn op zoek naar een babyfoon met alleen geluid (geen camera/beeld) en vinden het wel fijn als we de temp op de babykamer kunnen zien.

Iemand tips na het al een tijdje gebruiken van een babyfoon?

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wij hebben de alecto dbx 88. Gebruiken hem nog niet. Maar laatst wel even uitgeprobeerd. Fijn ding. Kan op afstand liedjes aanzetten, zit een klein lichtje op en de temperatuur van de kamer wordt weeregeven.

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  4. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    haha dat is wel toevallig, dat waren precies de 2 babyfoons die bij mij steeds weer naar voren kwamen en ons wel aanspraken, maar welke dan de voorkeur heeft daar twijfel ik dus nog flink over...

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Haha die keuze zul je toch zelf moeten maken. Maar misschien komen er nog meer mensen met ervaringen!

6. Blogmama

Blogmama Actief lid

5 sep 2013
    128
    0
    0
    Bloggen
    Ik ben tevreden over de Alecto DBX. Wij hebben een Alecto DBX zonder temperatuurweergave, het lijkt mij handiger een babyfoon te hebben met temperatuurweergave. Onze dochter is in december 2012 geboren, we hebben toen tijdelijk een digitale klok gebruikt met de temperatuur (zo'n digitale klok staat alleen niet zo gezellig in een babykamer :p).

Met de Alecto DBX hebben we goed bereik, prima geluidskwaliteit, gebruiksvriendelijk en makkelijk mee te nemen.

En voor een eventuele volgende keer zou ik ook voor een babyfoon met temperatuurweergave gaan.

7. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een alecto met temperatuur weergave. Ik ben over de babyfoon erg tevreden goed bereik, er zitten oplaadbare batterijen in. Snachts staat hij in de lader overdag niet maar hij is nooit leeg.

Ik vraag me soms wel af of de temperatuur weergave wel nauwkeurig is. Meestal kijk ik er niet op en voel ik zelf op de kamer hoe warm / koud het is.

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij hebben dezelfde (de alecto dbx 88 eco) en hebben hem ook even geprobeerd. De terugspeek functie is ook wel prettig maar weet niet of ik deze ga gebruiken.

Ben tot nu toe erg tevreden over hoe makkelijk hij te gebruiken is al heb ik hem officieel nog niet in gebruik:p.

9. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de alecto dbx 88 eco. Wij vinden hem erg fijn! Batterij gaat lang mee, bereik is fijn.. Er zitten 5 liedjes op, maar wij gebruiken er standaard één.

Ik raad hem absoluut aan.

10. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een Alecto met temperatuuraanduiding, en hij voldoet heel goed. Maar op zich zo ik nu kiezen voor eentje zonder aanduiding. Vooral in de zomer kun je toch niets veranderen aan de temperatuur, en je voelt écht wel of het te koud is op het kamertje... Lang verhaal kort, eigenlijk vind ik die functie dus niet zo veel toevoegen..

11. Username

Username Niet meer actief

Wij hebben een basic model. Alleen geluid en eventueel een lampje. Verder niet. Temperatuurweergave hebben we niet gemist. Alleen toen het echt heel warm was heb ik af en toe de badthermometer op haar commode gelegd om even te kijken of het al wat afkoelde.
    Maar zoals eerder gezegd, je kunt er toch niets aan doen. En je voelt wel of je kindje het warm genoeg heeft of niet.

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier ook een alecto dbx88. Op het kdv gebruiken ze hier ook verschillende sets. Duidelijk, veel bereik en storen niet.

Deel Deze Pagina