Ik kan echt niet deze combi vinden! Ik wil graag gehaakt/gebreid wit of grijs setje voor mijn dochter.. Ik kan deze combi echt nergens vinden voor een beetje een betaalbare prijs. Net bij de h&m kei leuke gevonden, mutsje en wantjes.. is er geen sjaal van denk dan echt waarom? dat hoort er toch ook gewoon bij.. iemand nog een idee, of site o.i.d? liefs DA
primarkt vind ik te ver rijden haha c&a heeft wel, maar niet t setje wat ik zoek, die heeft dan weer geen bijpassende sjaal. zeeman ben ik ook al geweest, net als wibra. wehkamp, babydump e.d, otto, neckerman, en merendeel van alle winkels die google me gaf heeft niet wat ik zoek, en als ze t wel hebben geen compleet zetje
Heb wel deze al eerder gezien, van Next Buy Hat, Scarf And Hand Warmer Set (3-16yrs) from the Next UK online shop
Bekijk bijlage 349620 Ik vind deze leuk, van de h&m, hebben ze in grijz, roze en wit.. met wantjes.. maar geen sjaal...
Super leuk!! Ik zou het misschien toch kopen en dan in dezelfde grijs een sjaaltje zoeken of juist in een ander kleurtje die terugkomt in het jasje? Als je het niet te bont maakt kan dat ook heel leuk zijn.
Oproepje op Facebook zetten wie er een leuk setje kan haken of breien voor je? Dan geef je dit mutsje als voorbeeld en dan is er vast wel iemand die het kan, er zijn er zoveel aan het haken op het moment. Of op marktplaats zoeken naar een handig iemand die het op bestelling maakt?
Zoiets? Noppies Baby shawl | kleertjes.com Noppies Baby wanten | kleertjes.com Noppies Baby muts | kleertjes.com
Indd gewoon een berichtje op FB gooien. Tegenwoordig zie je door de bomen het bos niet meer van pagina's met allerlei gehaakte, gebreide, geborduurde en geknutselde spullen!
Hema heeft een creme/wit kleurig setje van sjaal, mutsje en wantjes! http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding/meisjes/accessoires/baby-meisjes-muts-(33270160)
jouw link doet het niet, kom wel op de hema site, maar dat is het. Ben overigens wel bij de hema geweest...
Ik zie er maar 1 op de site. Dat witte mutsje van de hema is ook leuk, zitten bijpassende wantjes bij.. maar geen sjaal
Vorig jaar was ik ook driftig op zoek naar een leuke combinatie wat bij elkaar paste voor mijn zoontje. Erg lastig te vinden en uiteindelijk een best duur setje gekocht. Nog geen 2 á 3 weken later lagen alle winkels er vol mee..!! Zowel, muts, sjaal als wanten die bij elkaar pastte. Ik was gewoon te vroeg. Als het kan, zou dus nog even wachten. En als het niet kan, zou ik iets heel simpels bij de zeeman of wibra kopen zodat je eerst toch iets hebt. De leuke setjes komen nog wel!
ja ik denk dat ik nog even wacht, voor nu is t nog niet echt nodig. Hoop dat er nog wat meer in de winkels komt ja