kinderwagen

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 19 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    heey,
    welke kinderwagen hebben jullie???
    er is op het moment zooooo veel keus...

    wij hebben een zwarte easy walker, die hebben we fekregen van mijn zus :D

    er staat een foto in mn album hebben jullie ook een foto???

    xxx
     
  2. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Wij hebben een Quinny Buzz, in de kleur mistic blue.
    Deze hebben we gehad van mijn schoonmoeder, echt een heel handig ding. Op het onderstel kunnen zowel de bak als de maxi cosi als de wandelwagen geklikt worden.
    Heb er helaas nog geen foto van.
     
  3. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Wij hebben de Quinny Buzz Wakeboard. Ben er heel erg tevreden over!
     
  4. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wij hebben een XAdventure... Super wagen!!!
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wij hebben de quinny speedy sx............super wagen!!! foto staat in mijn album
     
  6. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    Ik heb nu een duo wagen gekocht waar de baby achter kan liggen in zo een bak en voor kan me zoontje zitten.
    Ik had nog een goede wandelwagen van me zoontje maar toen bedacht ik ineens dat als ik ga winkelen ofzo me zoontje niet kan lopen dan raak ik hem kwijt of hij raakt moe hij loopt natuurlijk al wel zelf maar ik vind hem toch nog te klein om hem lopent mee te nemen want hij slaapt meestal in de buggy :)
    Hij is pas 22 maanden.
    Me eerste wandelwagen bewaar ik wel gewoon maar ik vond een duo wagen toch best handig.
    Hij was gelukkig ook niet zo super duur hij was 135 euro bij prenatal en hij is nog super leuk ook voor zit ook zo een tafelblaadje waar me zoontje zijn beker in kan zetten :)
     
  7. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wij hebben een bugaboo frog. Een geweldige wagen!!!!!!!!!!!
     
  8. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    Morgen komen ze mijn wagen leveren als de babykamer Komt!!!
    We hebben een drie wieler van Mutsy vesteld. Kan je dus vetrellen hoe hij bevalt maar kan haast niet wachten tot ie er is...
     
  9. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben een Quinny XL Freestyle Comfort in sand kleur.
    Hij rijd heel fijn, maar als ik nu een kinderwagen zou moeten aanschaffen is het denk ik de Quinny Buzz of Speedy in blauw metallic.
    Het nadeel van de Quinny reiswieg vind ik dat de bak bij de armpjes te smal is, waardoor de baby zijn/haar armpjes niet goed kwijt kan als hij/zij iets ouder is.
    Als ons tweede kindje op komst is gaan we denk ik ook een duowagen aanschaffen zodat mijn oudste kindje ook kan zitten/liggen.
     
  10. kAAtje76

    kAAtje76 Actief lid

    26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    Wij hebben onlangs een Quinny Freestyle 4XL gekocht. Die stond voor bijna niets bij de kringloop, helemaal compleet met regenhoezen en reiswieg. Alleen de voorbandjes waren glad, maar die zijn ondertussen al vervangen.
     
  11. Niet meer actief

    Wij hebben bij ons dochtertje de quiny freestyle gekocht en deze is nog in perfecte staat dus die gebruiken we bij de 2e ook gewoon ook de maxi cosy kan op het onderstel geklikt worden is ook wel makkelijk

    foto staat in het album
     
  12. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Wat is het verschil tussen een Quinny en een Bugaboo eigenlijk?
     
  13. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Persoonlijk vind ik de nieuwe bugaboo's net echt geweldig. Er zit veel fleece bekleding aan en met bv huisdieren is dat niet handig. De kleuren zijn echter wel leuk. Wij hebben zelf een frog. Een heerlijke wagen.
    De nieuwe buzz is verbeterd, dus zijn de kinderziektes van de eerste variant eruit. Heb geen ervaring met deze wagen!!!
    De andere quinny's vind ik persoonlijk wat te groot/massief.
    Je kunt het beste in een speciaal zaak even een rondje maken met alle wagen. Iedereen stelt eigen eisen aan een wagen.
     
  14. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Wij hebben even getwijfeld tussen de Quinny Zapp en de Buzz.

    Wij wonen in een grote stad en moeten met de kinderwagen een aantal trappen op (zonder lift).

    De Zapp is licht en kan samengevouwen worden tot een klein pakketje maar heeft als nadeel dat de buggy niet in de ligstand kan.

    De Buzz heeft deze optie wel, wij gaan dus voor de Buzz. Wij hebben er dus ook voor gekozen om in het begin de Maxi Cosi op de Buzz te gebruiken en daarna gelijk over te gaan op de buggy, de wieg slaan wij dus over. De kleur moeten we nog bepalen.
     
  15. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Voor de tweeling hadden we ook een maxi-taxi. Dacht dat we wel zonder kinderwagenbak konden. Maar wat hebben we de bak gemist!!! Je beperkt je kind toch in bewegeingsvrijheid. Voor korte stukjes is het ideaal, maar voor langere tijd niet. Als we op visite gingen moesten we alsnog losse reiswiegje meenemen. :(
    Voor onze jongste moesten we een nieuwe wagen kopen (bugaboo), dit keer met bak. Wat een genot. Ons meiske heeft heel wat uurtjes in de bak gelegen. En als ze sliep na een wandeling kon ik haar lekker laten liggen.
    Als je een trap op moet lopen maakt het volgens mij weinig uit als je nou een maci-cosi tilt of een kinderwagenbak. Onderstel dmv duwstang over de schouder en bak in de hand.
    Je moet het natuurlijk zelf weten, maar wilde je dit toch even uit ervaring vertellen.
     
  16. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Bloempje79,

    Bedankt voor het delen van je ervaring, wordt gewaardeerd.

    We hebben er goed over alle aspecten nagedacht en als we de "bak" echt missen dan kunnen we deze natuurlijk alsnog in een oogwenk aanschaffen.

    We zullen het tzt wel zien/ervaren;)
     
  17. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    heb zelf nog niet zo veel ervaring met kinderwagens, kan je er dus weinig over zeggen.

    Maar ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met het merk Koelstra?

    Die wagens vind ik persoonlijk heel mooi......
     
  18. Niet meer actief

    mijn neef heeft die wagen en het bevalt henm prima zegt hij, ik vind alleen de kinderwagen bak zo laag net als bij de bugaboo.
     
  19. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Mijn broer en schoonzus hebben ook een koelstra. Hij bevalt hun prima geloof ik. Hij heeft wel als nadeel dat hij erg zwaar en groot is om mee te nemen in een auto.
     

Deel Deze Pagina