hoi meiden wij krijgen een meisje voor het eerst en nu is mijn vraag wat voor kleertjes zal ik halen dan voor een jongen is het natuurlijk makkelijk
Hoi hoi! Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap, en wat leuk dat je een meisje krijgt. Voor meisjes zijn er bergen leuke kleertjes te koop. Meestal hoor je ook dat er voor meisjes veel meer is dan voor jongens. Ik ben net vandaag begonnen aan alle kleertjes wassen.. En het is veel!! woooow! Maart kan het nog best koud zijn dus zal wel voldoende warme kleertjes in huis halen..
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je een eisje krijgt!! hier bevallen in maart van een meisje. ze droeg in het begin eigenlijk alleen maar shirtjes met lange mpuwen en lange broekjes en lange leggings...het was nog best fris buiten en in het begin wil je ze ook wel een beetje aangekleed hebben. ik had voor buiten een berenpakje en een mutsje...tot t warm werd buiten... ik zou dus niet teveel korte broekjes en shirtjes met korte mouwen in kleine maatjes halen..
Ik zou ook wat pakjes halen met lange mouw en lange broek. Je kan ook een tuniekje met korte mouw nemen en een romper met lange mouw eronder. Mijn ervaring is dat ze snel door maatje 50 en 56 uit zijn. Vanaf 62 zitten ze er al ietsjes langer in. Dus best niet teveel halen
Onder shirtjes met korte mouw kunnen rompers met lange mouwen en onder korte broekjes of rokjes kunnen legiings of maillots. Zou kun je met heel veel kleertjes het hele jaar doen. Mijn zoontje draagt het hele jaar door t-shirtjes met korte mouwen, waar ik dan rompers met lange mouwen onder doe als longsleeve