Onze babyfoon van de aldi heeft het begeven en ik moet dus een nieuwe. Ik wil niet een hele dure, want we hebben ook een camera (Zodat ik als ik naar buiten ga de ipad mee kan nemen en haar dan ook kan zien) Maar het moet wel een beetje bereik hebben, dus een hele goedkope die het na 5 maanden weer begeeft zit ik ook niet op te wachten. Iemand goede ervaringen ergens mee? Tips?
wij hebben de philips avent scd525. weet niet wat je duur vond, wij betaalde ongeveer 80 euro volgens mij. we kunnen wel liedjes afspelen, geluid harder zachter zetten, lampje aanzetten. waarom neem je je babyfoon niet mee naar buiten? of ga je dan te ver dat je geen bereik meer hebt?
Wij hebben ook een Alecto, ik heb het idee dat de temperatuur het niet helemaal doet, maar hij werkt prima.
Hier ook een alecto Dbx 88! Ben er heel tevreden over. Bereik is ook prima. Temp. Doet het hier wel goed.
Bereik is buiten niet toe reikend, woon buitenaf en als ik bij ons in de schuur ben doet ie het niet, heb met twee geprobeerd maar storing. Ga is kijken naar de alecto. Nog meer mensen ervaringen?
Ik heb laatst de alecto dbx-85 gekocht in de aanbieding bij de Blokker (35 euro). Hij is ook vast elders/online te koop voor niet veel meer. De dbx-85 is een iets simpelere versie als de dbx-88, maar voor mij toereikend. Ik heb geen temperatuur, liedjes enz. nodig. Doet prima wat die moet doen! Alecto en Philips staan goed bekend, en let erop dat het een DECT is (storingsvrij), en dan zit je wel goed denk ik. Hopen dat de volgende langer meegaat dan 5 maanden. Kun je niet terug naar de ALDI?
Geen garantie meer? Hier ook de alecto db-85. Prima voor 35-40 en doet wat hij moet doen. We gebruiken m niet veel. Alleen als de afzuigkap aanstaat of als we buiten zijn.
Wij hebben ook de Alecto DBX-88, maar totaal niet tevreden! Signaal valt elke keer uit en de batterij laadt nooit volledig op! Hij is al een keer opgestuurd. Toen een nieuwe gekregen en nu dus nog steeds niks! We moeten hem nu weer opsturen. Als ze weer een nieuwe zouden moeten toesturen krijgen we een nieuwe! Ik vind het dus niks!
Hier nu portofoons (midland g8), weet niet hoever weg je schuur staat, maar bij ons was de afstand tot de stal niet het grootste probleem, maar het bereik was meteen weg als je de stal of schuur in ging..