ik ben al heel lang op zoek naar mutsje en sokjes met een knoop erin (niet zon plasticken knoop, maar een geknoopte knoop) nu heb ik het mutsje al gevonden maar de sokjes kan ik nergens vinden. Ik zag ze een keer toen in nog in de kinderopvang werkte en vond ze zooooooooooooo schattig, maar kan ze nu nergens meer vinden.
Dat kan toch nooit lekker zitten? Een sokmet een knoop erin? Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien. Plaats een foto als je ze hebt gevonden.
Die zijn van het merk Tinus P. Misschien dat dit je verder helpt. Ik weet niet waar je dat kan kopen, helaas.
Bedoel je misschien zoiets? Deze komen van www.stormopzolder.nl (dan kies je voor storm op zolder, dan voor voetjes, daar staan ze tussen)
Ja het idee klopt bolbuikje. Volgens mij zijn deze gebreidt (ik heb mijn bril niet op sorry haha zie heel weinig). Maar het idee klopt wel.
http://www.winkelvoorkinderen.nl/index. ... &Itemid=30 op deze site zijn ze in de aanbieding! kwam ze per toeval tegen weet niet of je zulke zoekt maar beetje naar beneden scrollen en dan kom je ze tegen... s6 met je zoektocht