Ik wel overdreven veel Maar geen ongepaste foto's en alleen in mijn vriendenkring - privacyinstellingen staan aangepast etc. Wie er aanstoot aan neemt, gooi ik gewoon van FB. Dat doe ik sowieso wanneer iemand meer dan 3x vervelend doet of nergens op reageert/nooit iets liked/zegt ofzo. Want waarom moet je mij toevoegen op FB als je niet proactief bent? Dan kun je inderdaad gewoon op visite komen ofzo.
Wij plaatsen nog geen foto's op Facebook van onze kleine. Komt misschien nog wel een keer, maar als wij het doen, gaat onze hele familie gigantisch los en dan is het hek van de dam. Wisten jullie trouwens dat in Nederland enorm veel pedofielen leven? Nee, ons meiske hoeft nog even geen publiek bezit te worden.
Ik plaats ze ook op facebook maar alleen voor familie. Ze zijn dus niet voor iedereen zichtbaar. Nlu scheelt het dat ik sowieso niet jan en alleman als "vriend" binnen haal en dat mn facebook niet openbaar is.
Ik zag vandaag ook weer allemaal babyfoto's langs komen van mensen die ik niet eens ken. Omdat een vriend van mij daar dan weer op reageert. Als ik op de profiel van diegene kijk, kan ik de foto's niet zien vanwege de instellingen. Ik vertrouw die privacy instellingen op Facebook niet zo eigenlijk.
Tja het is nu ook de trent baby foto van jezelf neer te zetten & andere te nomineren. ik zet veel foto's op facebook.. missmara; wat wil je met die info bereiken?(van de pedo's) vind het nogal ver gezocht als iemand daarvoor geen foto's op fb / whats app etc zet. Denk dan gelijk aan het strand / zwembad / stad psz etc. Etc. dan kan je ne dochter / zoon beter opsluiten..
Wel alleen omdat mijn fb helemaal privé staat En ik doe overal een watermerk doorheen voor het geval dat!
Nee eigenlijk niet. Ik vind niet dat we als ouders haar al zo vroeg op internet moeten zetten. Als ze dat zelf wilt als ze 16 is dan mag dat maar nu wil ik dat gewoon nog niet.
Haha, opsluiten vind ik dan weer wat vergezocht ik denk dat er best wat mensen zijn die wel foto's posten van hun naakte kind schattig onder de douche etc. Ik zie het als mijn taak om mijn dochter te beschermen. Komt ook denk ik omdat mijn oude overbuur een pedofiel bleek te zijn, dan wordt je ineens bewust van al die mogelijke gevaren in ons vertrouwde wereldje, laat staan op internet.
Trouwens Joycey, zo anoniem zijn je foto's niet je hebt een blog vol haha.. geeft niet hoor, maar dan denk ik wel even.. wow iedereen kan dit zien, dat zou ik niet willen. Misschien stel ik me wel aan
Af en toe post ik wat foto's op FB. Alle settings staan op alleen vrienden en erg privé. Wij hebben wel het verzoek bij vrienden en familie neergelegd om geen foto's van haar te plaatsen, in elk geval niet zonder overleg. Tot dusverre accepteerde iedereen dit.
Daar zet ik ook geen foto's op waarvan ik niet wil dat de rest van de wereld ze niet ziet. Simple as that. En tja, ik denk daar inderdaad anders over. Mocht er toevallig een pedofiel stuiten op deze foto's en er gretig gebruik van maken, dan doet hij/zij zijn best maar. Wie weet heb ik een goede daad gedaan en heeft deze pedo genoeg aan al deze foto's en laat een onschuldig kind lopen. Dan komt hij/zij misschien niet op het strand, het zwembad of de crèche. Ik ben gelukkig geen ontaarde moeder die noooooit op haar kind let, want deze knul is onder 24-7 bewaking Ik ben namelijk best streng waar hij is, met wie, wat hij doet etc. p.s. mocht je ooit een naaktfoto of andere ongepaste foto van mijn zoontje online zien, geef me even een seintje
Ik denk dat ik wel wat plaats maar niet te veel. Maar goed ik heb er wat in mijn lijst die elk uur een foto plaatsen en dat hoeft wat mij betreft niet
Ik plaats voor vrienden, altijd met kleding en ook foto's die ze later zelf leuk gaat vinden. Ik kreeg van de week van een kennis 1 op fb van kijk eerste tandjesluier... En zo de kont van het meisje er op met luier. Lachen maar dat is fijn als ze 18 is, of naakt op het strand, die vindt dat normaal. En haar kind ga de meest belachelijke foto's vast wel op prijs stellen later? Ik doe het zo min mogelijk, ik kies ze zorgvuldig uit. Maar ieder zn ding denk ik altijd maar. Ik vind dat een kind een leven moet hebben en niet dat klasgenoten later, kijk dit was jij vroeger dat had mijn ma nog van jou ma.... En dan die naaktfoto... Daar moet ik persoonlijk niet aan denken
Ik plaats ook gewoon foto's op facebook en al mijn vrienden mogen ze zien,. Ik snap niet waarom een bepaalde groep van je vriendenlijst ze niet mag zien... Waarom ben je er dan uberhaupt vrienden mee? Uiteraard ook alleen foto's met kleren aan!
Dat vind ik ook echt een beetje dom.. naakt foto's van je kind.. E. Staat altijd gekleed op de fotos..
Wij plaatsen foto's van onze kinderen in situaties zoals je ze in het openbaar ook zou tegenkomen. Overigens zou ik niet al te veel steunen op privacyinstellingen van fb. Mensen die kwaad willen komen die instellingen zo door, net zoals ze verwijderde foto's terug kunnen vinden en alle gegeven van je smartphone kunnen halen als je op openbare Wi-Fi zit. Online zijn betekent openbaarheid. Het is veel veiliger om daarmee rekening te houden dan te vertrouwen op simpele instellingen. Wil je de data beveiligen moet je met dubbele encryptie aan de slag.
Wij maken dan enorm veel foto's van onze kinderen en plaatsen ze ook graag.. Ik ben hier mee begonnen omdat de familie toen minimaal 2 uur rijden woonde. Nu ben ik het eigenlijk gewend, het is een soort van tweede iets geworden.
Ik plaats ook wel eens foto's. Niet veel trouwens. En altijd met kleding aan. Ik bedenk me bij elke foto, als ze later groot is en gaat solliciteren wil je dan dat je toekomstige baas deze foto tegen komt. Ik plaats misschien 1 foto per maand of zelfs minder. Daarentegen stuur ik elke dag een foto via whatsapp aan mijn mams en mijn verloofde.