Hallo mama's ... Ons zoontje wordt over 3 weken 1 jaar ! Ik ben al weken aan het zoeken, kijken, orienteren .. maar WAT koop je voor een jongetje van 1 ? Die nog geen besef heeft van wat een verjaardag inhoudt .. We weten het echt niet ... Graag tips !!! Het mag maximaal 70 a 80 euro kosten Hebben jullie bijv. voor je kindje een meegroeischommel gekocht voor de eerste verjaardag? Of een meegroeifietsje?? Of ..... ? Noem het maar op ! Ben erg benieuwd !! Bedankt!!
Hier gekregen voor z'n eerste verjaardag: smarttrike, speelgoed opbergbankje, loopkar, meegroeischommel, kleren, boekjes, slee (decemberkindje )
Hier kreeg hij van ons een loopauto, van opa en oma de toet toet garage van zijn andere opa en oma een Zomerjas. Verder een leuke pet. Zonneschermpjes voor in de auto van Nijntje, zonnebrandcreme, sokken, duplo, leesboekjes, 10 badenkaart van het zwembad,
Meegroei driewieler heeft hij can ons gehad hij vind t erg leuk om er een rondje op te zitten Verder hebben we de toet toet garage, vliegveld en brandweer gehad ook een groot succes En een soort van piano in een rups vind hij ook leuk
Ons zoontje en ook onze dochter kregen een peuterstoeltje met hun eigen naam erop. Ze zitten er alle twee nig steeds erg graag op!
Meegroeischommel, loopauto, vtech speel ontdek tafel, zandbak schelp, Lego duplo, blokkenkar, xylofoon, houten puzzels, speelgoed voor zandbak
Hij heeft van ons een wishbonebike gehad, daar kan hij als hij straks 1,5 is lekker meer lopen. Verder heeft hij little people, duplo, toettoet, boekjes, bal, gietertje, cadeaubonnen, kleding, kruiptunnel gehad. De kruiptunnel was echt HET cadeau van de dag! Komt van de ikea en hij is er helemaal weg van. Hij kreeg ook via Greetz een ballon die goed in de smaak viel. Ik koos er voor om zelf iets voor "later" te kopen omdat ik er al vanuit ging dat hij veel speelgoed zou krijgen.
Hier een dochter, Maar puky wutsch, was en is een groot succes. Pukylino kan ook, maar dochter is groot. Houten speeltoestel voor buiten, met name de schommel en zandbak worden al veel gebruikt. Little people boerderij met evt kun je uitbreiding van een tractor, tuin, varkenspoel vragen aan anderen. Houten blokken.
Ivan krijgt voor zijn verjaardag van ons een loopfietsje van Woezel, de auto ambulance van toet toet en de brandweerkazerne van toet toet. Van mijn ouders krijgt hij de garage van toet toet en hij heeft alvast wat kleertjes gekregen. Van de rest weet ik het nog niet.
Bedankt voor de tips !! Ik zat zelf ook te denken aan de meegroeischommel of meegroeifietsje ... Maar ik vraag me af of hij daar nu al wat aan heeft deze zomer .. Haha. Ik krijg namelijk hele verschillende reacties op die ideetjes.
Gisteren werd Tim 1 en wij hebben hem een Pukylino gegeven. Voor de rest heft hij nog de ToetToet garage gekregen en wat ToetToet auto's, een zwembad en geld. De rest van de visite komt morgen dus dan kan ik je meer vertellen Hij kan nog net niet met zijn voetjes bij de grond als hij op de Pukylino zit maar wij hebben ook wel een klein ventje hoor. Hij is nu 73 cm.
Hier krijgt onze vent de hele toet toet serie voor zijn verjaardag incl alle auto's (via marktplaats op de kop getikt), een watertafel, een driewieler met duwstang (wilde er in de winkel al niet meer uit), een loopauto, een ballenbaan (wordt hier zeker een hit). En misschien dat ik doe rups xylofoon nog haal, geloof dat hij ook nog kleertjes krijgt en wat klein spul.