Opzetstoeltje voor op de kinderwagenbak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jale, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hallo dames,

Ik heb voor mn dochter een X Adventure Carrier. Nu ben ik zwanger van nummer 2. Wanneer deze beeb geboren wordt is mn dochter 18 maanden. Ik zie haar dan nog niet op een kiddyboard staan.
    Nu heb ik ook van die opzetstoeltjes gezien. Heeft iemand daar ervaring mee. Mijn wandelwagenbak steunt zowel aan de voorkant als aan de achterkant op het onderstel. En dus niet alleen in het midden. Ook is mn dochter een kleintje en weegt niet zwaar. Nu bij iets meer dan 12 maanden weegt ze 8,3 kg.

2. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik lees graag mee, want als baby nr 3 straks geboren wordt, is nina 11 mnd en ik hoorde over zo'n opzetstoeltje van mn moeder

ben dus ook erg benieuwd naar ervaringen hiermee

3. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Vroeger gebruikten ze dat allemaal en in Duitsland zie je het ook veel. Hier zie je het eigenlijk nooit meer..... als ik iets tegenkom laat ik het wel weten, maar geen idee waar je die dingen nu kunt krijgen.

4. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    ik heb ze al voor bij zien komen op marktplaats. En heb ook gehoord dat je ze bij Babypark zou kunnen kopen, maar geen idee of dat waar is...

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

#6 Amfy, 15 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2009

met zo weinig leeftijds verschil zou ik toch echt gaan voor een duowagen

7. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ja snap ik......maar ik ben juist zo blij met mn wagen:) en we hebben hem gekregen van mijn ouders, dus ik vind t eigenlijk een beetje sneu om hem dan al niet meer te gebruiken

maar idd...als dalijk in de praktijk blijkt dat een duowagen toch handiger is, zullen we er wel aan moeten:p

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

9. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
  10. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    ik weet inderdaad dat mijn moeder vroeger ook een zitje boven op de bak had, maar tegenwoordig eigeniljk niet meer he??

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ze worden nog wel verkocht, maar kunnen niet vaak meer op de wagens van tegenwoordig.

De reiswieg moet voor en achter een steunpunt hebben, zodat de bak niet kan kiepen als er op een kant gewicht komt.
    De meeste wagens hebben dit niet meer, die hebben links en rechts een insteek en niet voor en achter.

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Heb even zitten kijken en bij jou kinderwagen zou het moeten kunnen. De bak staat links en rechts ver op de ondergrond.

13. marjan77

marjan77 Bekend lid

Onze dochter was 22 maanden bij de geboorte van de tweede. ze staat prima op de buggy board. wellicht is die aankooop ook een overweging waard. is denk ik ook goedkoper dan een opzetstoeltje.

14. marjan77

marjan77 Bekend lid

Oh, en als ze moe wordt gaat ze erop zitten, gaat prima!
    wij hebben er ook over nagedacht om een duowagen te kopen maar ja, dan zit je met een (solo)kinderwagen die je maar 1 keer had gebruikt en dan weg kan doen. is ook zonde.

15. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83

Klopt mijn wagen heeft inderdaad voor en achter een steunpunt. En niet alleen in het midden zoals bij veel wagen. De wagenbak steunt echt op 2 ijzeren stangen aan de voor en achterkant zeg maar.

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Jale, nou dan kan het gewoon hoor. Ik zou gewoon je kinderwagen een keer meenemen naar de winkel met de reiswieg erop en zo'n stoeltje erop zetten. Als je je kindje erop zet kun je gelijk zien of het wat is voor jullie.

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    BIj de babydump in eindhoven heb ik er 1 zien staan.

18. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    En heb ook gehoord dat ze ze bij Babypark verkopen...dus we gaan zaterdag eerst daar kijken en daarna bij Babydump. Bij Babypark hebben ze in het budget gedeelte altijd een aantal X Adventure Carriers staan dus kunnen we gelijk proberen...

19. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem samen aangeschaft met mijn vriendin omdat zij al een zoontje had en 1 dag op mijn dochter paste. Ideaaal!
    heb je toch een duowagen!

20. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dit ding werd mij bij Babydump afgeraden. Juist omdat het als je een stoep op of afgaat naar binnentoe klapt. Het is heel instabiel.
    Heb dit idd geprobeerd daar in de winkel en het gehele gevaarte klapte hupsa zo naar binnentoe toen ik de wagen op een verhoging wilde zetten..

Bij Babydump heb je ook van die stoeltjes voor op de kinderwagenbak.

Deel Deze Pagina