Hai allemaal, hoewel mn zoontje net 2 is en ik dus eigenlijk moet posten bij de peuters, post ik nog even hier, gezien zn ontwikkelingsachterstand... Mijn zoon is met 31 weken en 5 dagen geboren en heeft er naast wat achterstand nauwelijks iets aan over gehouden. Althans, hij heeft behoorlijke last van sensorische integratieproblemen, waar we in het dagelijks leven veel last van ondervinden... Ik ben op zoek naar mamma's wiens kindjes hier ook last van hebben om zo problemen te delen en hopelijk ook wat tips/oplossingen te vinden! Zo heb ik met deze sneeuw een enorm schoenen probleem. Laarsjes vindt ie verschrikkelijk; hj wil ze tegenwoordig wel aan, maar er dus niet op staan. En in deze diepe sneeuw zijn gewone schoenen geen optie. Zo komen we in het dagelijks leven nog 100 dingen per dage tegen die en strijd vormen: tanden poetsen, nagels knippen, de douche etc etc...
oei meis, nee geen ervaring mee. Maar er zullen er vast genoeg zijn hier op de pagina die het wel herkennen. Lijkt me iig best vervelend dat alles een strijd is. En de peuterpuberteit werkt natuurlijk ook niet echt mee he Sterkte!
Misschien een tip, maar ik zit net ff te googelen wat het eigenlijk is en zie dat er een hyves van is...