Onze lieve kleine dochter van 4 maanden is al een aantal avonden helemaal over de zeik als ze 's avonds naar bed gaat. Ze heeft dit altijd gedaan maar dan gaven 1-2 keer speentje en dan sliep ze weer verder. Ik doe elke avond hetzelfde en ze krijgt in het donker bv en dan leg ik haar wakker in bed want ze valt nooit meer in slaap tijdens het drinken. Dan gaat ze ook gewoon lief slapen maar na 30 min wordt ze krijsend wakker en zijn we al een paar avonden tot 22 uur met haar bezig. Overdag heeft ze dus nergens last van want ze gaat gewoon lief slapen in haar eigen bed maar 's avonds is ze zo onrustig? Zelf in onze armen is ze druk bezig en om zich heen kijken. Heeft iemand nog tips? We gaan haar nu dus maar standaard in slaap wiegen soms helpt het soms wordt ze daarna weer wakker.
misschien een lampje? Als ze overdag wel gewoon gaat slapen en 's avonds niet... misschien dat ze het te donker/eng vind?
Het is niet erg donker bij ons in de kamer omdat we geen verduisterend gordijnen hebben en de buren hebben hele tuin versierd dus er komt aardig wat licht bij ons naar binnen.
heb je nog genoeg bv...wij hebben een paar avonden een huilend kind gehad toen ik haar een keer nog 90/3 fle oeding aanbood. na de borst voeding viel ze tevreden in slaap daarna bv afgebouwd en flesvoeding opgebouwd... probleem niet meer gehad... succes liefs hellen
hoi, mssch niet in het donker voeden maar een klein lampje aandoen. en wat bij ons heel goed werkt jaaaaaaaaaa niet lachen hoor maar wij zetten de elektrische tandeborstel erbij, hij is dan eigenlijk gelijk stil ik laat dan nog klein lampje aan en later doe ik dit uit,dit is dan om 9 uur. om 22.30 a 23.00 wil hij nog wel s krijsen en als ik hem er dan nog uit haal voor een laatste voeding dan heb ik dit probleem wat jullie hebben tot 2 uur s,nachts, ik zet er dan de tandborstel weer bij omdat de 1st inmiddels leeg is. mijn zoontje is 3 mnd msch werkt het ook voor julllie. sucses. gr
Hahah wat grappig een tandenborstel Ze heeft ook de fisher price projector met krekels en dus ook projectie maar dat werkt alleen in het begin daarna niet meer. @hellen: ze wilt dan ook niet aan de borst drinken dus denk niet dat het honger is want ik bied telkens mijn borst aan maar ze wilt niet drinken. Ze ligt nu sinds 18.30 op bed en slaapt nog steeds niet. Ja ff als we haar in onze armen nemen en dan na 10 min weer wakker