Kortingsbonnen boekje van Lekker in het leven met meer dan 70 Euro directe kassakorting. Waaronder 2 pampers kortingsbonnen met 2 x 10 Euro korting bij aankoop van 3 pakken pampers. Verder korting voor o.a. : * Ariel (3,00 en 2,50 Euro) * Dash (2,50 Euro) * Dreft (3,00 en 2,00 Euro) * Braun (5,00 Euro) * Oral-B (5,00 Euro) * Always (2 X 1,00 Euro) * Gillette Fusion (5,00 Euro) * Pringles (2,00 Euro) * Verschillende soorten Nescafe (2 x 0,50 + 2 x 1,00 Euro) * Verschillende soorten Optimel (2 x 0,75 + 1x 1,25 Euro) * Verschillende soorten Vivit ( 2 x 0,50 + 1 x 1,00 Euro) * Maggi (2 x 1,00 Euro) * Heinz * honig * Roosvicee * De Ruiter * Max Factor * Olaz en nog meer..... Alle bonnen zijn geldig tot en met 30 April 2008 en in te wisselen bij o.a.: - Bas -Coop -Dirk -Jumbo kruidvat -Etos -Schlecker -Trekpleister -Sanders -Spar -Da -Boni en nog veel meer winkels. Graag bieden. Succes! zie foto's album
ja die krijg je gewoon gratis ik zou gewoon op de site kijken en daar kijken of je het boekje kan thuis krijgen ga je toch niet kopen
inderdaad weet alleen zelf niet precies welke site het is maar dan krijg je zelf ook het boekje thuis gestuurd met de kortingen
Past denk ik wel in 1 envelop, dus kost je 1 postzegel. Ik zou niet moeilijk doen en gewoon aan iemand geven die ze goed kan gebruiken.
Ik heb inmiddels van een ander van deze site het boekje gratis aangeboden gekregen. Ben er blij mee! Eigenlijk vind ik geld ervoor vragen ook een beetje vreemd.