Ik gebruik nu de dr brown ma deze is niet heel fijn voor pap vind ik Zat te denken aan een andere te Proberen maar welke?
Zelf gebruik ik wel de dr. Brown voor pap met een lvl 4 speen. Weet niet of je die hebt geprobeerd? Anders zou ik de difrax fles proberen, daar hoor je goeie verhalen over.
Dr brown gaat super goed. Schudden met dat witte tussenstuk van het blauwe pijpje. Dat weg halen en fles geven ook zonder blauwe pijpje met speen level 3 of 4 (ligt aan de zuigkracht van je kindje en hoeveelheid pap =effe uitproberen )
Ik heb voor de pap gewoon een goedkope fles gekocht van de etos (met papspeen). Was eigenlijk meer om uit te proberen omdat ik het met brown ook niet echt heel goed vond gaan. En ik heb deze fles gehouden omdat het prima gaat! Als de brownfles ook zonder dat blauw en witte ding kan, de etos papspeen past op de fles heb ik ontdekt! Dus dat zou je ook kunnen proberen!
Ik geef sinds kort ook pap en met de dr brown vond ik het voor geen meter gaan. Nu gewoon een goedkope kruidvat fles met papspeen.
IK heb het ook geprobeerd met de dr Brown fase 4 speen, maar pap gaat niet door het ventiel. Op de site van dr Brown staat dat je het ventiel niet moet verwijderen, omdat dan de werking weg is. Ik ben toen over gegaan op de Avent Classis met pap speen. Dat ging prima. Inmiddels geef ik het al een tijdje met een lepel.