Buikkrampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cheeky, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cheeky

cheeky Lid

1 jan 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie kan mij meer vertellen.
    Ik ben nu ong. 6 weken zwanger van mijn 2e kindje.
    1e kindje prima zwangerschap gehad maar nu.......
    Al 2 weken geen zin in eten 'ik eet wel zoveel mogelijk normaal' dit blijft er ook allemaal in, maar mijn zin word echt steeds minder zo ook mijn krachten om iets te ondernemen, dit allemaal door hevige, continue buikkrampen. Af en toe neem het iets af daarna begint het weer.
    Ook heb ik daar een rommelende buik bij en ben ik vanmorgen flauwgevallen, maar dit had ik bij de eerste ook dus daar en voor een miskraam maak ik me geen zorgen maar wil van dit gevoel af.

Wie kan mij helpen wat er tegen te doen of had dit ook en hoelang heeft dit aan gehouden?
    Of toch maar verloskundig/dokter inschakelen?

2. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    vanaf mijn 6de week had ik ook last van menstruatie-achtige krampen. dit komt door het groeien van de baarmoeder. nu kan ik niet voelen hoe heftig jouw buikkrampen zijn.. maar als je er twijfels over hebt kan je altijd even naar de vk bellen. ookal heb je nog niet eens je intake gehad.
    met een paar weekjes moet dit minder worden.
    dat geen trek hebben kan ook komen door veranderende hormonen, net als rommelende darmen.
    zelf moest ik juist elke 2 uur wat eten omdat ik anders kotsmisselijk werd, en ging flauwvallen. gelukkig is dit nu al een stuk beter met 12 weken

Deel Deze Pagina