Babyhoek in plaats van babykamer.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandral, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Hier 4mkids 3n slapen 2 aan 2 opmeen kamer gaat prima hoor.
    kids de oudste van 7 slaapt met ijn broertje van 2. En dochter 5 slaapt met zusje van 1. En ze worden niet wakker van elkaar. En ze vinden h erg heel gezellig. Dus ik zou het gewoon proberen.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

2 of 3 besta kasten naast elkaar , zijn hoger als kallax nl. Kallax is 147 hoog dus kijk jij overheen. en besta is 192 cm hoog.
    Boxen erin en ook deurtjes en dat kan om en om en dan op de achterkant van dat de kast kan je dan evt. een leuke print plakken

Klein Bureau als commode op hoge poten , denk om je werkhoogte , gewone bureau poten zijn te laag en dus tegen de wand, bedje ernaast .

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mocht je geen commode willen, kun je ook altijd nog een plank in je inbouwkast leeg maken en die op 'commode-hoogte' zetten. Aankleedkussen erin en klaar is je commode. Deur dicht en het is ook allemaal weggewerkt. (Hadden mijn ouders vroeger zo)
    Je moet wel een plank overhebben dan natuurlijk :)

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Weet niet of het al gepost was. Maar dit bedje is tegelijk ook een commode. En ka later ook nog omgebouwd worden tot peuterbedje.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

6. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL

Mijn zoon en dochter gingen ook samen op deze leeftijd en dat was geen enkel.probleem.
    Altijd gezellig.
    Daarbij hebben ze niet veel te willen natuurlijk ;) over een tijd kan de jongste met de baby slapen misschien?

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Nou ik vind het nog al wat, je eigen plekje op moeten geven voor een broertje of zusje waar jij niet om gevraagd hebt (even heel kort door de bocht gezegd) mijn kinderen zijn overdag al water en vuur (4 en 6 jaar), ik hoef daar de nacht niet nog bij te hebben hoor.
    Ik zou dus ook voor kiezen een evt derde bij mij op de slaapkamer te hebben, ipv broer en zus op 1 kamer. Als ze het geen probleem zouden vinden of zelfs leuk, dan had ik het ook geen probleem gevonden. Maar ik zou ze niet verplicht bij elkaar leggen als er ook. Of een andere mogelijkheid is. En die heeft TS.

8. Sandral

Sandral Lid

26 okt 2014
    46
    0
    0
    Huismoeder en mama.
    Gelderland
    Middag weer bedankt voor alle reacties.

Ben er denk wel zo'n beetje uit naar jullie ideeën zal een der dagen een plattegrond maken en wat er allemaal inkomt.

Dochterlief wil wel heel graag de kleine op haar kamer al is die te klein voor, de slaapkamer dan. Zit nu te denken haar en de kleine op mijn slaapkamer en zelf op haar kamer. Moeten we wel even behangen en alles verven maar dat is wel te doen voor mij.

Zit denken om een wand te maken precies tussen de twee ramen, dochterlief aan de linkerkant bij de inbouwkasten en de kleine aan de rechterkant. Dan hebben beide ramen.

9. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waarom ga jezelf niet aan de linkerkant? Dan hoor je de baby snel en hoef je niet door de kamer van je dochter als de baby s nachts wakker wordt.

Als de baby een jaar is kan je nog ruilen en je dochter daar laten slapen.

10. Sandral

Sandral Lid

26 okt 2014
    46
    0
    0
    Huismoeder en mama.
    Gelderland
    Bedankt MamaVanAnne :) daar had ik nog niet aan gedacht.

Vandaag even puzzelen aan kleuren, meubels voor de slaapkamer wat altijd wel leuk is.

11. Sandral

Sandral Lid

26 okt 2014
    46
    0
    0
    Huismoeder en mama.
    Gelderland
    Ben er nu grotendeels uit.

Ga de inbouwkasten laten weghalen, daar komt de ledikant in. Tevens wordt er een wand geplaatst tussen de babykamer en mijn kamer(tje) slaap dan rechts.

Als bijlage een kleine gedachte gang hoe het gaat worden

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina