Babyhuys failliet

Discussie in 'De lounge' gestart door Babel44, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ben ook een aantal keer in de winkel in Harderwijk geweest en vindt het een waardeloze winkel. Duur, erg rommelig en onoverzichtelijk en niet altijd even klantvriendelijk personeel. We hebben er jaren geleden onze kinderwagen/maxi-cosi gekocht (interessante kortingsactie), maar daar is het ook bij gebleven. Werden toen bijna weggekeken omdat we niet het allernieuwste model wilden van de maxi-cosi maar genoegen namen met een ouder en goedkoper model. Ook nog een hoop gedoe gehad omdat ze de verkeerde kinderwagen geleverd hadden. Kostte een hoop moeite om eindelijk de juiste te krijgen.

Ik wil momenteel graag een onderdeeltje van de kinderwagen bijbestellen en volgens mij lezen/beantwoorden ze maar één keer per week hun mail want het duurt telkens een week (!) voordat ik een antwoord krijg. In deze tijd bij een winkel met ook nog eens een webshop is dat toch eigenlijk belachelijk!

Maar goed, volgens mij zijn ze niet failliet, al zou het misschien wel verklaren waarom mijn mail zo traag beantwoord wordt!

Deel Deze Pagina