Iemand ervaring met babyhuys in hardenwijk? Wij wilde daar a.s. Zaterdag gaan kijken. Zag op internet een 'goedkope' mooie babykamer daar in de uitverkoop. Maar hardewijk is voor ons niet echt dicht bij zeg maar.
Oke wil je dan ook ff naar babykamer max kyken? Die is nou in de uitverkoop. Het gaat om een bedje en commode.
Ik heb onze maxi cosi mura 4 er besteld. Was volgende dag in huis. Voor de rest geen ervaringen ermee. Alleen dus via internet
Ik ken de winkel en bestel via internet. Prima winkel. Vind aleen dat ze weinig accesoires hebben das jammer..
Lees nu pas dat je graag wilde dat ik naar een bepaalde babykamer zou kijken, sorry! Vond het wel een mooie winkel, best veel keus in kamertjes. Zeker niet de slechtste winkel waar wij geweest zijn. In Gemert zit een winkel die wij erg prettig vonden, Baby&Trends. Goede service. Nu wil ik graag nog een keer kijken bij Kindercompagnie in Lithoyen.
Ik kom uit Harderwijk, en kom eerlijk gezegd amper bij het Babyhuys. Het personeel daar is zo ontzettend onaardig en bot. Ook hebben ze niet erg veel verstand van hun spullen, bij de autostoelen hadden ze het over de kleur :s niet over de veiligheid ed. Via internet moet het wel een goede zaak zijn, al is ie over het algemaal vrij prijzig.
Wij hebben bijna alles daar gekocht: complete babykamer, Bugaboo en Maxi-cosi. We zijn er vanaf Enschede naartoe gereden, dus ook niet echt om de hoek. Ze waren erg behulpzaam en hadden vooral qua babykamertjes veel keuze. Daarna nog even wat gedronken op een terrasje in het centrum van Harderwijk, dus was best een leuk dagje "uit".
Helemaal eens met Rozaly. Kom uit de omgeving van Harderwijk en volgens mij komen hun klanten alleen van buiten de regio. De winkel staat hier gewoon niet goed bekend: onvriendelijk verkoopsters, rommelige winkel, duur... ben er voor mijn kinderen een paar keer geweest maar denk niet dat ik er nog vaak zal komen. Moest ook een keer een onderdeel voor m'n wandelwagen hebben, via hen duurde het maanden en toen was het nog steeds niet leverbaar, vervolgens belde ik één keer zelf met de leverancier en had ik 't onderdeel de volgende dag in huis.
Ik heb er een kinderwagen via internet vandaan. Super prettige service, snelle reakties op mijn mailtjes!
Wat een verschil in ervaring hè! Ik kreeg op mijn mail met erg simpele vraag pas na 5 dagen antwoord! Dat vind ik echt heel lang voor een winkel met zo'n actieve webwinkel!
Hier ook snelle service op mn mails, je kan ook de chat op de site openen en direct met iemand spreken! Vind ze ook duur, maar ik heb tot nu toe nog nergens mn kinderwagen goedkoper kunnen vinden, had toen zo actie bon met zoveel % korting.