tips hoge kinderstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door an85, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an85

an85 Lid

9 mei 2012
    78
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik denk dat meerdere het zelfde probleem hebben, en misschien hebben jullie tips, adviezen!
    Wij hebben een bar in de keuken waar wij aan eten. Deze is 97cm hoog. Als straks ons kindje er is willen wij hem ook aan tafel zetten. Maar bijna alle kinderstoelen gaan maar tot max. 72cm en dat is nog net te laag.
    De bloom loft versie zou de enige zijn die wel past maar die zijn in de winkels niet meer te koop, op marktplaats ook bijna niet te vinden. En op internet vind ik ze te duur.
    Maar er moet toch wel een andere veilige oplossing zijn? Zo'n stoeltje die je aan tafel hangt vinden we ook niks, wij hebben namelijk een bar van natuursteen. En zo'n zitje voor op een huidige bar kruk gaat ook niet lukken.
    Hopelijk hebben jullie nog tips en of ideeen!

2. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    An85: Wij hebben ook een bar in onze keuken. Meestal eten wij daar, dus wij moesten ook zoeken naar een speciale stoel. Wij hebben gekozen voor een handysitt. Je kindje moet dan wel al zelfstandig kunnen zitten. Maar we zijn er super tevreden over. Hij is zeer klein inklapbaar en je kan hem overal naartoe meenemen. Het is dus een soort van klein stoeltje die je op een gewone barstoel kan zetten. Hij is wel niet echt goedkoop, maar voor ons is hij echt wel meer dan zijn geld waard! Hoop dat je aan deze info iets hebt.

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik lees zojuist dat je zegt dat zo'n stoeltje voor erop niet zal lukken? Waarom niet? Onze leuning van onze barstoel is ook best breed, maar hij past zonder probleem hoor.

4. an85

an85 Lid

9 mei 2012
    78
    0
    0
    @stephanie, wy hebben leren barkrukken met alleen een rugleuning en geen armleuningen. Ik ben bang dat als ik zo'n zitje erop zet hij via de zijkant eraf kan glijden omdat er geen armleuning zit.

5. Sas1983

Sas1983 Actief lid

6 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Een vriendinvan mij heeft (nou ja, haar vriend en schoonvader) een ouderwetse kinderstoel aangeschaft, de poten verwijderd en op die plekken 4 bezemstelen gezet en daarussen tussenlatten gezet voor de stevigheid. Perfecte oplossing, maar moet je wel een handig persoon kennen.

7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij hebben dus ook zon leren barstoelen. Bij de stoel kan je een systeem kopen of zat erbij zodat je kindje vast zit. Je kindje zit dus vast en kan ook niet naar beneden schuiven omdat er iets tussen de billen zit. Als je wil,wil ik gerust een foto maken zo heb je een beetje een idee. Oja onze dohter zit er nu og op maar dan zonder extra beveiliging.

8. an85

an85 Lid

9 mei 2012
    78
    0
    0
    Stephanie, daar ben ik dan wel benieuwd naar! Dan kan ik er evt ook eens naar zoeken. Als je dan een foto zou willen maken?

9. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Heb hier wel de bloom fresco loft, vind hem persoonlijk erg fijn, maar die meningen verschillen. Ja hij is duur, dat wel. Maar dat is de tripptrapp met babysit ook (tot 6 maanden). Heb hem laatst nog bij de babydump zien staan.....

Deel Deze Pagina