BabyImage Gorinchem

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamsie21, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Hallo dames,

Vanavond hebben mijn vriend en ik een afspraak voor een geslachtsbepalende echo. Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die ervaring hebben met BabyImage? Mocht het zijn dat ze het niet kunnen zien mag je dan nog een keer gratis terugkomen?

2. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Hoi!

Wij zijn voor de 20 weken echo bij baby image geweest. Heel kundige echoscopiste, benoemde alles keurig en we kregen gratis een dvd mee. Ik weet niet hoe het zit met geslachtsbepaling, en of je dan terug mag kmen, maar ik verwacht het eigenlijk wel. Je zou even kunnen bellen om het te vragen.

Overigens zou ik zelf niet weer teruggaan voor een echo daar, maar dat komt omdat de echoscopiste en ik elkaar niet echt lagen. Normaal laat ik de medische echo's ergens anders maken, maar omdat dat dit keer agendatechnisch niet ging naar baby image gegaan. Viel me enorm tegen dat ze haar collega's (of concurrenten) van het andere echobureau enorm zat af te branden tegenover ons, ze kwam met ongevraagde medische (of eigenlijk homeopatische, waar we helemaal niet van zijn) adviezen over gezondheidsproblemen van mijn man, en ik lag daar echt met het idee van 'en wanneer gaan we het weer over mijn buik en de baby hebben? Hallo?' .

Dus ondanks dat ze erg kundig was en de echo prima is gedaan, heb ik het toch niet echt als prettig ervaren, maar dat is waarschijnlijk omdat onze persoonlijkheden elkaar niet zo lagen dus.

3. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Oh pff.. dat is inderdaad wel minder ja en onprofessioneel. Heb net inderdaad op de website gelezen dat je inderdaad gratis terug mag komen haha.. had ik eerder aan kunnen denken

Deel Deze Pagina