babyinternaat

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door luckybird, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. tulip

tulip Niet meer actief

zoveel mensen, zoveel meningen????:( Als je dit doet ben je echt geen kind waard hoor. Dit vind ik echt kindermishandeling. :x

Ook al werk je fulltime, dan heb je thuis nog de kans om je kindje in bed te leggen of een kusje te gaan brengen. Ik ga dit niet eens kijken, het stukje lezen was al genoeg. Bah, wat walgelijk.
    Ik heb hier verder geen woorden voor.

3. tulip

tulip Niet meer actief

o ja ts, dit is natuurlijk niet persoonlijk naar jou toe he, ik weet tenslotte niet eens wat je ervan vind.;)

4. Meara

Meara Niet meer actief

Wil het geen kindermishandeling noemen maar het gaat wel heel erg ver.
    Kies dan niet voor kinderen als je ze toch alleen maar in het weekend kan verzorgen en de rest van de week bij een ander dumpt. Moet er niet aan denken dat ik mijn dochter de hele week niet zou zien. Bah

5. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Wat belachelijk.
    Je brengt je kind toch niet voor meerdere nachten per week naar een kdv. Ik vind het al moeilijk om ze af en toe te laten logeren.
    Ik vind het erg belangrijk dat ze elke nacht lekker in hun eigen vertrouwde bedje slapen. Zou het echt nooit doen.

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier is al een topic over geweest.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    echt triest. voor ouders of toekomstige ouders die er wat in zien, denk eerst na en zoek een oppaskindje of iets dergelijks maar begin aub niet aan kinderen als je er geen tijd en energie in wilt steken. Kinderen zien hun ouders alleen in het weekend en kunnen nooit een goede band opbouwen. doe zoiets je kinderen niet aan

8. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Om nog maar niet te bedenken wat er van deze kinderen moet worden..de maatschappij wordt er niet beter op! Vreselijk!

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hoewel IK er niet voor zou kiezen, ik heb t ook niet gekeken dus wellicht is mijn mening nergens op gebasseerd.
    Maar, voor alleenstaande ouders in bijv. verpleging/kraamzorg kan een opvang met overnachting (zgn opvang hotel) wel uitkomst bieden.
    Nogmaals mijn keuze zou het niet zijn, mijn kinderen gaan 4 dagen naar de opvang en dat vind ik eigenlijk al heel veel.

10. tulip

tulip Niet meer actief

tuurlijk, maar zoals het in dit artikel staat gaat het om ouders met drukke banen die geen tijd hebben om voor hun kindje te zorgen. Ik denk dan echt aan de carriere beesten.

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Okee, nee idd dat vind ik niet kunnen...ik leef liever dan wel met wat minder luxe :D

Deel Deze Pagina