En wat zijn jullie ideeën dit jaar? Vorig jaar heb ik ze een plant gegeven en een foto van me dochter eraan geniet. Maarja wat nu dit jaar?
jaja, de leukste dag van het jaar!!! Iets met een foto is natuurlijk altijd leuk. Iets lekker erbij misschien???
Ik ken dit helemaal niet. Wat is dat voor dag en wat is de bedoeling als ouders? En is dat bij elk kdv?
Oeps, die dag heb ik vorig jaar blijkbaar gemist... Wanneer is dat? Is natuurlijk wel heel leuk om die harde werkers eens in het zonnetje te zetten!
als ouders is het heel vrijblijvend natuurlijk, maar het is DE dag om de leidsters van het kdv in het zonnetje te zetten. Wij kregen van de oudercommissie een ontbijt aangeboden. En sommige ouders hadden een eigen presentje/knutseltje bij.
volgens mij de derde donderdag in sept. Dat zou dus 16 sept. moeten zijn. Corrigeer maar als het niet klopt.
Zoonlief gaat nooit op donderdag naar het KDV, dus wij hebben "mazzel" De leidsters verwen ik wel weer als nummer 2 wordt geboren en als zoonlief jarig is
oja een donderdag. Nouja ze komt de woensdag en anders kom ik het wel langs brengen. Trouwens bij ons doen ze niet aan verjaardagen. Dus ik vind dat ze op deze dag een presentje mogen. Zo ook met de kerst...hihi leuke kaart met wat kleins erbij
Oehhhh gelukkig dat jullie het zeggen Vorig jaar hadden we een taart gegeven, ze waren helemaal verrast Dit jaar maar weer wat lekkers verzinnen
Is toch juist leuk dat je iets maakt of koopt. Ook al kom je niet op die dag, dat het gevierd wordt. Dus de mazzel, vind ik een beetje vreemd.. Je bent toch blij dat je kind zo goed opgevangen word? Zij werken toch ook niet alleen donderdag? Vind ik weer zo raar, 'Mazzel'?
het is idd 16 september. Ik ga via partykids een wikkel uitprikken met een foto van mijn zoontje en doe die om een reep chocolade of een doos merci. Of..... misschien komt er nog wat creatief boven borrelen en dan knutselen we iets leuks voor de juffen.
Jee, ik had hier nog nooit van gehoord! Is dat op ieder KDV? Ik wil dan graag iets voor Julie's lieve juffies doen, ben erg tevreden over die dames! Maar ik wil ook weer niet hee enthousiast met mijn taart aan komen zetten en dat hun zich afvragen, huh, wat komt dat mens doen . Of weten ze dat allemaal wel? Ach, en anders is het gewoon een keer een extraatje . Maar krijgen de juffen op die dag niet heeel veel taart (die ze dan niet op krijgen)? Wat kan anders nog? Bv klein cadeautje? Moet wel klein blijven vind ik, ik wil dan alle juffen van de babygroep wat geven, niet alleen degenen die op die donderdag werken.
Miffy77, niet overal wordt het denk even uitgebreid georganiseerd. Bij ons doet de ouderraad het en dat is echt wel heel leuk hoor. Vorig jaar waren er om half 8 bij het openen allemaal invalkrachten ingepland. Ons werd gevraagd om 8 uur te komen, toen hadden zij met de ouderraad alle tafels leuk versierd en kregen we een ontbijt met kindjes en ouders. Dit jaar is mijn dochter ook hier, en heb ik ook een brief van de ouderraad gehad, dus ik weet al wat we krijgen. Ze hebben alle ouders gevraagd een sierraad voor ons te maken. S middags een soort van receptie met wat hapjes en drankjes. Ik maak dus voor mn collega's (leidsters van mn dochter) ook een sierraad: een ketting of armband van verschillende pastasoorten, geverfd door meisje en dan kleine fotootjes ertussen. Zelf had ik al bedacht om een roos voor elke leidster te kopen.
ook hier gaat het via de ouderraad. Ik heb nog geen brief gezien, maar misschien ligt die vanmiddag in het vakje. En anders, een zelfgeknutseld 'sieraad' is wel een leuk idee . Maar ik wacht nog even af. Volgende week kan die brief ook nog komen, aangezien het dus 16 september is.