Babykadootjes van Marco Borsato!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Semmi, 9 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Oh wat leuk, ben helemaal jalours!!! Marco Borsato gezien, en gesproken hahahha echt super. En dan ook nog duiklessen krijgen. Ik duik ook en vind het echt een super hobby. Ga je er nog mee door na je zwangerschap? :D
    Ik schrok wel van een zin in je text, heb ik ook dik gemaakt. Over dat de verloskundige hier op de site had geschreven dat het geen probleem was om te gaan duiken in het zwembad als je zwanger bent :confused: Nou geloof mij nou maar; je mag echt niet duiken als je zwanger bent, ook niet in het zwembad. Dat heeft met het stikstof gehalte in je bloed te maken. Heel ingewikkeld verhaal, maar het is gewoon niet goed. Dus goed plan van je om gewoon te gaan zwemen. Ik ga zo even naar de foto's kijken op de site van Marco. Leuk hoor ook die kadootjes. Hebben ze je zeker niet vergeten ;)
     
  2. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hoi Mouschy,

    Inderdaad vreemd dat de verloskundige op deze site het niet af raadde om te gaan duiken. Gelukkig waren ze er op de duikschool heel stellig in dat zij het niet verantwoord vonden.
    Ik vond het duiken de vorige keer erg leuk. De duikschool nodigde mij uit om over een jaartje nog eens te komen om die duikles gewoon over te doen. Dus dan doen we dat maar he. Nee, ik wil zeker geen risico's lopen tijdens mijn zwangerschap. Dan maar niet duiken, want ik weet waar ik het voor doe!

    Liefs Sämira
     
  3. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ooww, wat leuk zeg. Marco is super. Op die laatste foto is hij helemaal nat :)
     
  4. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    Wat ontzettend leuk zeg! Dit zijn toch leuke herinneringen voor later lijkt me! :)
     
  5. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hahaha ja hebt groot gelijk! ik heb de site bekeken van Marco, erg leuke foto's!!! En heb je het boekje al gelezen van Leontien? lijkt me ook een erg leuk boekje om te lezen.
    Ik duik nu ook even niet, en ik denk dat het er voorlopig ook niet van komt, maar dat vind ik helemaal niet erg. Alles voor de baby nu ;) En dat duiken komt wel weer. Ik ga mee met mijn man als hij gaat duiken, hij is ook instructeur. En dan vermaak ik me ook goed, met alle (sterke) verhalen ;) Ik zie dat je in Friesland woont, en daar zijn ook vast wel duikscholen, dan hoef je niet helemaal naar Alkmaar. En een introduik is vaak gratis, of je moet de perslucht betalen (euro of 5). Dus dat kan je altijd nog een keer doen.
    Geniet van je zwangerschap en je geweldige verhaal en foto's!!!
     

Deel Deze Pagina