Babykamer: 2ehands of nieuw?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Eva1983, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Babykamer: 2ehands of nieuw?

1. 2e hands

2. nieuw

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jennefer1985

Jennefer1985 Actief lid

2e hands, massief hout in koloniale kleur ledikantje, kommode en klerenkast voor een enorm lage prijs (150 euro) het kamertje is precies wat we zochten en nog ver onder de prijs als wij gedacht hebben het te kunnen kopen ;)

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    we hebben alles nieuw gekocht maar hebben gekozen voor een compleet kamertje van 600 euro dus valt opzich mee. dan erbij de hemel, lakentjes en extra wiegje etc waren we z'n 1000 euro kwijt

3. Niet meer actief

Nieuw, maar wel bij IKEA, maximaal 250 euro waren we kwijt!

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wij hebben ook nieuw kamertje gekocht. heb wel ook op marktplaats gekeken maar je moet maar net geluk hebben dat er iets van je smaak tussen zit bij wat er op bep moment aangeboden wordt.
    en omdat t eerste kindje is vinden we nieuw kamertje ook wel zo prettig! Moet er wel bij zeggen dat we er wel voor gespaard hadden. Anders hadden we t vast ook anders gedaan. Enne 2e hands kan vaak net zo goed zijn als iets nieuws!

5. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Wij hebben ook een nieuw kamertje gekocht, we waren voor het kamertje zelf 699 euro kwijt, maar kregen daarbij wel nog korting op de babyfoon en het matrasje.

6. Niet meer actief

Wij hebben spullen overgenomen van iemand voor 350 euro, ziet er nog als nieuw uit.

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

2e hands kinderkamer wel een nieuw matrasje.

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Wij waren in januari verhuisd en hadden alle muren voorzien van een wit/lichtgele stuclaag. Toen raakte ik zwanger en vonden we het zonde om alles opnieuw te doen, dus wilden we een beuken of lichteiken babykamer, helaas is dit erg moeilijk te vinden bij babyzaken.

We konden een beuken babykamer overnemen van een collega van mijn schoonvader voor 300 euro! Een ledikant, een commode met erboven een plankje en een ruime kledingkast.

Groetjes Saskia

9. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    Ledikant, kledingkast, commode en boekenplank voor 75 euro via marktplaats.

10. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beide. We wilden persé een witte babykamer, maar aanbod op marktplaats van witte meubels was niet echt heel groot. Uiteindelijk een wit ledikantje 2e hands gekocht en de commode bij Ikea nieuw, die is later als gewone ladekast te gebruiken. Verder zit er al een inbouwkast in de babykamer, dus we hoefden geen kast aan te schaffen.

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij hebben een nieuw kamertje gekocht bij Babypark.
    Ledikant, commode en kast.
    Ongeveer €1000,-

12. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Nieuw gekocht bij Babydump voor 1200 euro

13. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Als dit onze eerste was geweest, hadden we zeker nieuw gekocht, maar het is onze derde en sowieso laatste, dus hebben we via marktplaats een onbeschadigde tweedehandse set gekocht voor 300 euro. (zie album)
    We kregen er ook een badje en badstandaard bij, een bijpassende muziekmobile en een klamboe, waarvan ik zelf een hemeltje heb gemaakt.

14. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    commode en grote kast bij ikea vandaan, ong 300 euro, wieg en ledikant hadden we nog van vroeger

15. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Wij krijgen een bedje van mijn moeder, dat ze nog staan heeft. En een kast gaan we tweedehands kopen, commode ook. De babykamer is nog in ontwikkeling (verbouwing) dus we hebben nog niets :)

16. Esk

Esk Actief lid

16 jul 2006
    197
    0
    0
    0,00 euri.

- Ledikantje gekregen.
    - Commode hadden we al. (We gebruiken de commode van mijn man, waar hijzelf als kleine baby op gelegen heeft.)
    - Kast niet gekocht. (Kleertjes kunnen nu prima in de commode. Past dat niet meer, dan kunnen ze ook bij ons in de kast.)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    tweedehands.

Een vriendin van ons heeft nog een mooi wit ledikantje over, en haal van via marktplaats een witte commode en witte kast.

Als het nodig is verf ik het nog weer een keer over en dan kan het er weer tegenaan.

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej kaatje?

Sorry ff offtopic!

Wauw.. je bent zwanger! Top meis! Had het helemaal nog niet gezien! 28 januari eerste echo, op mn verjaardag! Succes he!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel. ja weet het pas sinds zondag, is nog wel onwerkelijk hoor.. maar ik voel me helemaal zwanger. Heb me inmiddels ook al ingeschreven bij MVM,maar daar moet ik nog door gebeld worden.

liefs kaatje

20. Shalina

Shalina Lid

1 sep 2007
    72
    0
    0
    Wij hebben ons kamertje van mp voor 125 euro, tis als nieuw en we kregen er ook nog het beddengoed bij. Ledikant, commode,wandplank en grote kledingkast.

Deel Deze Pagina