Help Mutsy 4 rider

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sabrina24, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

Vandaag hebben we eindelijk onze wagen op kunnen halen een mutsy 4 rider.
    Heb hem zo in de doos meegekregen dus thuis aangekomen gelijk in elkaar gezet.

Nu krijg ik toch met geen mogelijkheid de duwstang omhoog en omlaag dat ding zit muurvast en krijg hem ook niet ingeklapt.

Doe ik nu iets verkeerd? of is het een fabrieksfout?

Help me wie heeft ervaring?

2. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Je drukt gewoon de zwarte knop in? Dan zou je de duwstang omhoog of omlaag moeten krijgen. Als dat het niet doet dan kan je hem ook niet in elkaar vouwen, want de duwstang moet op de laagste stand dan.

3. dat is het hem dus krijg geen beweging in die duwstand ook
    ik hoef toch alleen de knop aan de bovenkant van het stuur in te drukken om de duwstang omhoog en omlaag te krijgen?

4. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ja die zwarte knop in het midden waar je je handen zet zeg maar.....

5. nou daar krijg ik dus al geen beweging in
    raar he?

6. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ja dat is zeker raar... en balen ook zeg! Nu kan je er weer mee terug :evil: .
    Ik moest trouwens wel wennen aan het inklappen, is een foefje zeg maar. Dus als je versteller het straks doet dan komt het inklapavontuur nog :) .

Gelukkig heb je hem nog niet meteen nodig, maar jammer is het wel.

7. Laat mijn man er vanavond nog even naar kijken hoop eigenlijk dat ik iets fout die hahaha

En als de wagen terug moet dan weet ik niet hoe ik dat ding daar moet krijgen aangezien ik hem niet meer in kan klappen hahaha wat een stunt

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    Het is echt even oefenen in het begin, lukte ons ook niet direct, maar nu doe ik het in een fractie van een seconde.
    Druk die knop aan de bovenkant in met je rechterhand en trek dat zwarte gedeelte op de linkerstang als een soort koker naar boven, ondertussen moet je de bovenkant (dus waar het foam of leer zit) dus naar beneden duwen. De eerste paar keren heb je echt het idee dat je die wagen molt, maar even oefenen en het gaat eigenlijk best makkelijk als je de juiste beweging te pakken hebt.

Oh, dat was trouwens het uitklappen. Inklappen gaat een stuk makkelijker, door het rode floepje aan de stang om te duwen en dan geloof ik gelijk die zwarte knop in te drukken en de stang naar beneden. Geloof dat je die zwarte knop bij uitklappen niet eens nodig hebt, pfff, hoe meer ik er over nadenk...

9. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ze krijgt de hele stang niet naar boven of naar beneden, dus ze was nog niet eens aan het inklappen toe gekomen :)

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hahaha. (sorry!)
    Dat klinkt niet goed.

Ik zou even bellen. Misschien kunnen ze hem weer op komen halen? Het is idd enkel de zwarte knop.

Inklappen is idd een foefje. Maarja, dat kun je denk ik pas oefenen met een volgende wagen. :)

11. inmiddels hebben we het probleem alweer opgelost.

Mijn man had hem voordat hij naar zijn werk ging in elkaar gezet
    wat bleek (dat wist ik niet) die zwarte knop zat apart bijgeleverd en
    die moest je zelf monteren. Mijn man had haast heeft het erop gezet en is weggegaan.

Toen hij gisteravond laat thuis kwam heeft hij er nogmaals naar gekeken maar er was iets met veertjes dus heeft hij het opnieuw gedaan en toen was het goed. Kreeg hem zo in en uit elkaar geklapt hahaha

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    Oh, haha, ja dan werkt het niet. Gelukkig is het probleem opgelost, veel plezier met je wagen!

Deel Deze Pagina