Hier wat webshops waar ze dit leuke thema wel verkopen, eerst had TNTpost ook een webshop waar ze heel veel Dikkie Dik spullen verkochten, maar die kan ik niet meer vinden helaas... Personalgifts.nl - Dikkie Dik Kinderkamer bol.com | Zoekresultaten: dikkie dik | Speelgoed FoppieZ - Dikkie Dik muurstickers Witte muren met behangrand van Dikkie dik en dat dan in combi met 1 oranje muur bijvoorbeeld, dan ben je al een heel eind op weg. Moet ook niet te druk worden natuurlijk...
Ja dat vind ik ook mooi ja. Daarom wil ik even kijken hoe het in het echt is als het op de muur zit. Anders doe ik ook maar een paar banen. Achter de commode. Maarja eerst maar eens kijken wat het word haha.
Bedankt voor de linkjes! Het Dikkie Dik borduurpakket activiteiten heb ik al doorgegeven aan mijn schoonmoeder (eerste link) En inderdaad: ik zit meer te denken aan wat subtiele Dikkie Dik details, dan écht alles oranje verven. Past leuk bij onze oranje kater (ook een Dikkie Dik)
Ik was vandaag in babypark hoogeveen ( slechte service daar trouwens) En daar hadden ze ook het een en ander van Dikkie Dik. Ik dacht, hee dat moet ik even onthouden voor dat vrouwtje van het forum In ieder geval. Wij doen woezel en pip en hebben al een knuffel van woezel en een knuffel van pip....Schiet al mooi op Mijn vader maakt er de groeimeter van en die is nog niet klaar dus eigenlijk heb ik niks te showen. En het is misschien niet het origineelste thema, of accent meer in ons geval, maar dat maakt me niet uit. Er zijn ook veel uilenkamers te vinden tegenwoordig. Over dat glasweefsel (skin?) Dat hebben wij ook en het werkt gewoon heel makkelijk, wat heel prettig is. Buiten dat het mooi staat voorkomt het in ons huis dat de hele muur eruit valt als je een gat boort. Oude muren. beetje poreus enzo.
Hey, thanks voor de tip! En verder vinden wij dat ook een groot voordeel van skin scheuren in de muren (die geen kwaad kunnen) kun je zo ook goed wegwerken.
Zojuist even een vriendin gestrikt die vanmiddag met mij mee gaat naar de babypark, dus dan kan ik gelijk eens even kijken
Helaas viel het Dikkie Dik assortiment bij de Babypark wel wat tegen Maarrr.... ik heb wel een MEGA Dikkie Dik knuffel gescoord! Hij werd overigens niet zo enthousiast ontvangen door onze levende tegenhangers van de knuffel.... Even een andere vraag. Ik kwam deze website tegen: HOMEMADEBIJ eerlijke en mooie spullen die stuk voor stuk home made zijn - Homemadebij die een Dikkie Dik boxkleed aanbiedt (Uniek met de hand gemaakte boxkleed op bestelling, Boxkleed Dikkie Dik). Ik vind hem erg leuk en de kleuren passen ook wel bij onze inrichting/smaak. Het kleed komt, uiteraard, in de box beneden in de woonkamer te liggen. Ik twijfel overigens een beetje om het kleed daar te bestellen. Is het wel veilig? Ik heb al even gegoogled m.b.t. shopervaringen, maar kom niet echt wat tegen. Op zich positief, natuurlijk! Ze geven een indicatie van de kosten a 80 euro. Dat heb ik er op zich wel voor over, maar het zou zonde zijn als we opgelicht worden en het geld kwijt raken.... Wat denken jullie? Of weten jullie misschien een betrouwbaar alternatief? Ik wil namelijk erg graag iets met Dikkie Dik!
leukleukleuk wij hebben de muur dan wel knaloranje geverfd maar t kan ook subtieler.. we hebben bijv ook de muursticker van foppiez erg leuk
Marktplaats.nl - raamstickers Dikkie Dik - Overige Kinderen en Baby's en hier hebben wij drie raamstickers besteld, moeten er nog even op wachten
Hoi ik had bij de baby en tiener winkel een dikkie dik muziek mobiel en knuffeltjes gezien misschien iets voor jou?
Aaaahhh! Wat leuk!!! Die muursticker heb ik inderdaad gezien, maar waar heb je de mobiel vandaan? Zelfs de oranje muur is zo hartstikke grappig! @ Mamavandrie: bedankt voor de link! Ik ga eens kijken @ Stephanie: heb je een link voor me? Of weet je waar ik die winkel kan vinden? De naam zegt me zo niets, namelijk Bedankt allen! /edit: gevonden! bol.com | Dikkie Dik Mobiel, Happy Horse | Speelgoed En nog wat meer: Dikkie Dik de Bijenkorf bol.com | Zoekresultaten: dikkie dik | Speelgoed ... maar het blijft zoeken! Het begin is er in ieder geval
ik heb de mobiel van marktplaats af, daar heb ik hem voor 20 euro gekocht, als je hem nieuw wilt kopen is hij 40 euro Personalgifts.nl - Dikkie Dik Knuffels
Wij krijgen een MEISJE! Dus ik kan nu eindelijk lekker gericht gaan kijken en kopen. Kan ik het mooie Pip behangetje gaan gebruiken. Zo leukkkk!
Aaaaahhhh!!! Wat leuk!!! Kun je dat mooie behang kopen! Ik moet nog wachten tot 2 mei (20 wk. echo) We doen wel een pretecho, maar pas zo rond de 25 weken en dan weten we het al. Ouders en schoonouders willen graag een keer mijn baarmoeder van binnen bekijken
Nou, wij krijgen een jongen Het pip-behangetje gaat 'em dus niet worden Wij gaan voor dit behangetje: Giggle 137334 bij Behangwebshop en daarbij accessoires van de Ikea (Hemnes serie): - Commode: HEMNES Ladekast 3 lades - grijsbruin - IKEA - Beddengoed: VANDRING SKOGSLIV Dekbedovertrek met 1 sloop - IKEA - Vloerkleed: VANDRING SPÅR Vloerkleed, laagpolig - IKEA - Speelgoed: VANDRING IGELKOTT Piepend speelgoed - IKEA - Dekbed / deken: VANDRING RUTA Dekbed/deken - IKEA Uiteraard moeten we ook een babybedje hebben (Sundvik, grijs), een kledingkast (Hemnes) en een plank voor boven de commode. Dan is onze babykamer ook al wel voor een groot gedeelte gevuld . Wij gaan dus voor een dierenthema. Uiteraard "verwerken" wij Dikkie Dik hier ook in. Het behang komt op één lange muur en de andere muren worden met skin beplakt. Daar gaan we overheen verven (waarschijnlijk een neutrale kleur a la gebroken wit, of een héél licht blauw tintje). Zo ziet het behang eruit op de muur: http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/behangexpert/full22690915_a.jpg. Verder nog wat leuke dingen aan de muur en klaar is kees! Heb ook deze muursticker gevonden op eBay die ik nog graag op de muur wil hebben: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ3nlW1PgRQbmLl2AKr38qgHFXilFULaxwtiB9XU0WWzCpmGwOHuQ En en en? Wat vinden jullie ervan?