Ik zoek voor onze docher lange broekjes maat 80, geen brede modellen want dan zakken ze van der kont af.. Dus als iemand wat in de aanbieding heeft, hoor ik het graag want in de winkels hangt erg weinig!
Wat voor iets zoek je? En zoek je gebruikt of nieuw? Heb hier een bruine skinny van babyrib liggen van name-it. Wel wat slijtage bij de knoopjes aan de pijpen... Laat me even weten of het je smaak is dan stuur ik je een foto. Mijn oudste is ook supersmal, lastig he iets te vinden wat echt mooi zit? Hoe lang en zwaar is ze?
Zowel gebruikt als nieuw eigenlijk.. Ze is nu (denk ik) 80 cm en 10 kg. Qua omvang is soms 74 nog te groot maarja die broekjes zijn weer veel te kort! Retour is tot nu toe enige die mooi aansluit maarja is qua prijs weer ongunstig.. Als je een foto zou willen maken graag!
Sandraske, mijn dochter woog 10kg bij 84 cm dus moet goedkomen. Heb het bruine broekje, stof nog helemaal mooi maar bovenste knoopjes is de lak een beetje af. Er zitten géén zakjes op de achterkant.
En nog twee skinny jeans, ook van name-it. Blauwe is een beetje dun bij de knietjes, zwarte nog goed:
Op mijn site staan ook nog wel wat dingen denk ik: Mijn winkeltje | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! Vanaf foto 142-a is maat 80. Prijsjes komen we wel uit , ophalen is prima, anders verzendkosten voor koper.
mijn dochter had hetzelfde probleem en ik heb ook nog broekjes liggen. Spijker, bruin ribkoord, grijze en verder moet ik even kijken. laat maar weten als het je iets lijkt dan kijk ik even en maak ik foto's.