Hoi meiden, Hierbij biedt ik onze ledikant en commode aan, onze zoon is nu naar een peuterbed. Het matrasje is nog helemaal in goede staat en schoon, er heeft altijd een aerosleep topdekje op gelegen. Dit aerosleep topdekje is wasbaar op 60 graden.Uiteraard is deze ook schoon en gewassen. Verder zitten er nog matrasovertrekhoesjes bij, waaronder ook 2 witte nieuw in de verpakking. Een wit laken met de zilveren tekst; ''a star is born'' en daarbij een matrasovertrekje van witte met lichtgrijze ruitjes. Het aerosleep topdekje zit er ook bij. De commode heeft een legplank in het midden.
Hoi Noorus, Daar heb ik helemaal nog niet bij stil gestaan haha. Moet ik even over nadenken hoor... Wat had je ervoor in gedachten?
Hallo mutsie79, Ik ben geinteresseerd in het ledikantje en de commode. Hoeveel vraagt u ervoor en wat is uw woonplaats dan kan ik daar rekening mee houden. Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u! mvg, Amyy
@ Mutsie, dank voor je antwoord. Het ziet er nu naar uit dat we al een commode en bedje hebben, dus los verkopen zal niet meer nodig zijn. Succes!
Ik ben ook wel geintreseerd? Heb je het ledikant en de commode nog of is het inmiddels verkocht. En waar woon je? En wat is je vraagprijs?
Is nog te koop. Ik heb voor het ledikant, commode + alle extra's 225 euro in gedachten. Wonen in noord-holland.....