Ik wil, nu het kouder wordt, graag een wikkeldeken/voetenzak die ik in de Maxi Cosi kan gebruiken. Ik weet dat Maxi Cosi zelf een voetenzak heeft en dat er nog voetenzakken zijn specifiek voor de autostoel, maar ik vind de Lodger Bunker zo mooi én praktisch (je kan hem lang blijven gebruiken). Nu weet ik dat de Bunker vrij ruim is en daarom vraag ik me af of hij wel al past in de Maxi Cosi? Iemand?
Ik heb hem wel in de maxi cosi gebruikt hoor! Is inderdaad groot, maar ik vond dat het prima ging. Het onderste gedeelte plooide ik dubbel naar onder. Was lekker warm voor ons mini-babytje! Ik wil straks wel even een foto opzoeken als je dat handig vindt hoor
Hemelsblauw, bedankt voor de bevestigende foto! Wat een schattig kindje trouwens ! Nele, bedankt ook voor de reactie en het willen maken van een foto, maar Hemelsblauw was je voor . Ik ga er nu nog één bestellen. Bij BabyDump zijn ze op de koop toe aan 20% momenteel ! 1 vraagje nog: doen jullie de zitverkleiner dan uit de MC?
Lijkt mij dat het niet zo lekker ligt voor een kindje zo'n bunker in de mc. hij is erg groot namelijk! Dan kan je beter een wrapper nemen. sluit veel beter aan en is dan ook warmer