Hallo! Wij hebben bij Babypark onze kinderwagen uitgezocht. Wij willen nog een paar weken wachten met het aanschaffen hiervan, want wij zitten pas op de 27 weken. Ik had alleen een vraag! Waar hebben jullie de kinderwagen gekocht of waar gaan jullie deze kopen? Wij gaan voor de Stokke Trailz, deze is 1349 incl. reiswieg en wij wilden dit kopen ergens waar dit het goedkoopste is of waar er een bonus bij zit in de vorm van een gratis cadeau, cadeaukaart en ga zo maar door. Bij de Prenatal hebben zij alleen een Prenatal verzorgingstas en ik kon verder ook niks vinden, dus vandaar mijn vraag. Rond wanneer kochten jullie de wagen? Hoeveel weken waren jullie toen zwanger? Heeft iemand toevallig ook nog ervaring met de Stokke Trailz of met de Crusi? Dit schijnt een redelijk vergelijkbaar model te zijn. Hoe snel is zo'n wagen in elkaar te zetten? Is het lastig? Ik hoop op antwoorden, alvast bedankt!!
Wij hebben alle spullen bij babydump gekocht. Ik sta namelijk niet achter de visie van babypark en heb die winkel en website dus in de boycot liggen. Heb de wagen geloof ik elke keer rond de 20 weken besteld. Omdat wij alles kochten kregen we redelijk wat gratis spullen erbij. Wat we precies bij de wagen kregen weet ik niet meer, maar ik geloof de maxicosi en de adapters voor op de wagen. Wij hebben trouwens een bugaboo Cameleon en een bugaboo donkey.
Wij hebben de 2 wagens ook bij de babydump gehaald. Twee keer met een fikse korting omdat toevallig de seizoenswissel toen was. Beide keren kregen we er een maxi cosi bij en nu ook een verzorgingstas. De maxi cosi konden we ook ruilen voor een ander model en daar kregen we dan het volledige bedrag van de eerste korting op. Bij de prenatal krijg je alleen de inkoopwaarde korting op een andere. dus ongeveer de helft. Ik geloof dat de actie met de maxi cosi nu niet is bij de babydump maar die is er wel heel vaak. je zou even kunnen wachten met bestellen tot die actie weer bezig is. Het fijne aan de babydump is ook dat je de wagen terug kan brengen mocht er onverhoopt toch iets fout gaan in de zwangerschap. Je geld krijg je dan weer terug. Wij hebben de maxi cosi mura 3 en de abc design zoom (tweelingwagen). Die vond ik persoonlijk fijner dan de joolz.
Dit! Wij hebben destijds bij mijn zoontje zowel het kamertje als de wagen rond de 18 weken besteld, maar hebben het pas rond week 35 laten bezorgen ivm verhuizing. Volgens mij kregen wij toen de voetenzak en allerlei andere accessoires erbij (maar volgens mij is dat altijd zo) en een bijpassende luiertas. Ik wilde alleen graag een andere tas en kreeg de waarde van de bijpassende tas als korting op de tas die ik graag wilde. Vond dat wel heel netjes! We hebben trouwens een Joolz en die gaan we nu gewoon weer gebruiken.
Oh jee! Wat is er dan met (de visie van) Babypark, waardoor jullie hier niets kopen? Ik kan dus het beste Babydump in de gaten houden? Hebben jullie bij Babydump ook andere dingen gehaald voor de baby uitzet?
Hier via internet de goedkoopste webwinkel gezocht (met goede recensies). Hadden 'm een dag later in huis.
Ik wilde mijn joolz geo bij babydump bestellen, hij was toen net uit. Daardoor zouden we er helemaal niks bij krijgen omdat het een nieuw model was 😟 Ze hadden gemok niet op voorraad, dus uiteindelijk heb ik hem via een webshop besteld waar hij nog wel op voorraad was. Onze zoon was toen al een paar weken, maar de 2e hands kinderwagen die we hadden beviel voor geen meter. We wilde graag de joolz geo hippo antraciet, met bruine handvaten. Deze was helaas op, maar ze hadden hem nog wel met zwarte. Dus daar maar voor gekozen. Toen de wagen werd geleverd en we hem uitpakte bleek hij toch bruine handvaten te hebben 😃😃😄 dit was ons cadeautje dus 😂
Haha, lekker zeg, zo'n meevaller! Weet je nog bij welke webshop je hem had besteld en of jij hier een bonus bij kreeg?
Zij zijn op zondag gesloten (de webwinkel ook) vanuit geloofsovertuiging en ik vind dat onzin. Ik heb echt alles bij babydump besteld. Kamertje, badje, luieremmer, beddengoed, decoratie, echt heel veel. Kreeg daardoor ook veel gratis dingen.
Twee keer de wagen bij de babydump gekocht. Tussen de 20-25 weken ongeveer. Geen ervaring met jouw wagen, wij hebben twee bugaboo's.
Ik heb mijn Joolz gekocht bij Babypark. Zeer tevreden over de service van deze winkel. Verkoper nam uitgebreid de tijd voor ons, heeft helemaal laten zien hoe de wagen werkte. ( nu wisten wij al dat we een Joolz Day wilde) We hebben hem besteld eind mei toen was ik 5 maanden zwanger, meer die tijd gekozen omdat het vakantiegeld binnen was . We hadden aangegeven dat we hem in eerste week augustus graag wilde hebben en konden kiezen uit gratis bezorgen of zelf ophalen. Nu werkt mijn vriend vlakbij dus wij hebben gekozen voor ophalen. Netjes een week van te voren werden we gebeld dat we hem op konden halen. Wij hebben voetenzak gratis gekregen en er was toen vanuit Joolz een actie dat je ook nog een gratis deken kreeg. Ik zou zelf een wagen niet online kopen als je hem niet in het echt gezien heb. Ik had namelijk online een Joolz gezien die ik helemaal geweldig vond en toen ik in de winkel stond vond ik de kleur van de stiksels ronduit lelijk en de kleur van de wagen viel ook tegen.
Ik heb voor de rest ook veel bij de babydump gekocht. die zijn gewoon goedkoop met bijvoorbeeld hydrofielen en beddengoed. veel goedkoper dan de prenatal. Ze zitten hier allebei even ver weg dus qua afstand maakt het niet uit. alleen kleertjes heb ik daar nooit gekocht. die koop ik meestal bij de c&a en nu toevallig prenatal een keer.
Wij hebben hem dit keer bij babykoop.nl gekocht (wel zelf gehaald in de winkel omdat we de winkel niet kende en het een behoorlijk berdrag is wat je anders over moet maken en maar hopen dat je je spullen krijgt). Maar daar kregen we een mooie korting op onze bugaboo buffalo daarom daar gekocht. Zeer prettigr ervaring trouwens, bij ophalen stond alles al netjes in elkaar gezet en we konden er zo mee weglopen. Wij waren er lekker op tijd bij, met 17 weken opgehaald in de winkel.
Bij prenatal kan je zo een shop afspraak maken en dan krijg je een percentage terug in cadeaubonnen. Hier een bugaboo (cameleon 3 classic) online gekocht. Ik vond het een prima deal 799 en gratis voetenzak voor een model uit 2015. Pas met 34 weken besteld, maar ik had hem de volgende dag al in huis. In elkaar zetten van de bugaboo vond ik wel best lang duren.
Eens in de maand hebben ze ook personal shopping avonden en dan krijg je de korting contant . Op zo'n avond hebben wij onze wagen gekocht.
Bugaboo gekocht bij babypark. Fijne winkel met goede service, ook bij babydump geweest maar dat vond ik zo rommelig en diegene die ons hielp vond ik niet kundig. Verder kregen wij nergens iets erbij omdat bugaboo niet wil dat de winkels meedoen aan zulke acties (dat was in ieder geval toen zo en is bij alle winkels verteld). Wij hebben de wagen na de 20 weken echo besteld en rond 30 weken laten bezorgen. Geen ervaring met jouw wagen maar die van ons hadden we vrij vlot in elkaar, gewoon de handleiding goed volgen.