Wij hebben een kamer van babydump. Helaas veel beschadigingen, heeft schijnbaar te maken met de manier van coaten die door het merk wat we gekocht hebben gebruikt wordt. Door baby dump zijn netjes alle slechte onderdelen vervangen, dus tot nu toe erg tevreden verder.
Baby dump heeft heel veel verschillende kamers van diverse merken. Of de kwaliteit goed is hangt echt of van jullie budget, het merk en voornamelijk van het materiaal. Ze hebben er goedkope rommel (waar je ook heel weinig voor betaald) maar ook echte dure merken (zoals bopita). Het is verstandig om de kamers daar te bekijken en te beoordelen of het materiaal stevig en krasbestendig is. Als je het kamertje voor meerdere kinderen wilt gebruiken kan je vaak beter iets meer uitgeven.
Blijkbaar toch wat gemengde ervaringen maar als ik het zo hoor vooral positieve, ook qua service. We gaan dan toch een keertje de rit maken en kijken welke kamers ons bevallen. De bedoeling is toch dat de kamer een hele tijd gaat meegaan dus het moet goed zijn. Ben ook wel benieuwd naar hun levertermijnen...
Wij hebben ook onze babykamer bij babydump besteld! v Palermo Ledikant 60 x 120 - Commode - Hanglegkast Palermo | Interbaby | Baby-Dump Gisteren hebben we hem gekregen Zijn al voor een deel begonnen met het inelkaar zetten van de kamer. Moet zeggen alles staat heel goed uitgelegd en gaat heel gemakkelijk in elkaar. maar we zijn nog niet klaar Qua kwaliteit lijkt het me echt een degelijke kamer! Maar kan er verder nog niks over zeggen over een jaartje bv of ik er dan nog steeds zo over denk maar denk het wel. Mijn zusje heeft ook een kamer van daar en is er zover ik weet ook heel tevreden over. de kleine is nu zo een 1.5 jaar.
Ben zeer te spreken over babydump. Ik heb hoofdzakelijk alles er vandaan. 5 jaar terug verliefd geraakt op een babykamer maar wou er geen kast bij. De persoon die mij heeft geholpen heeft een leuke prijs neergelegd en kreeg alsnog de box gratis erbij. Vind prenatal en babypark mindere produkten verkopen voor de prijs die zij hanteren. Ieder zijn eigen mening. Laat ik maar niet over de ikea beginnen.........
Ook ik heb de babykamer gekocht bij de babydump. Hij is vorige week vrijdag net gebracht en ook meteen in elkaar gezet (koste maar 65 euro). de kamer ziet er prachtig uit vind ik en is van goede kwaliteit, Verder ook nog heel veel andere spullen gekocht bij de baby-dump. Goede service, dus ik ben tevreden.
Even nog een kleine up-date, we zijn afgelopen zondag naar de baby-dump geweest en hebben gelijk besteld. Een babykamer, verluiertafel met badje voor beneden en een box. Gelijk ook heel wat andere dingen geshopt... Maar voor ons was het dus de moeite om de trip te maken. In september wordt alles geleverd (op onze vraag zo vroeg) en dan kijken of onze ervaring in de winkel matcht met die van de geleverde goederen !
Wij hebben ook een kamer van de baby dump. Voor de oudste gekocht, daarna een extra ledikantje erbij gekocht voor de komst v.d. tweeling. De kamer is nu zo'n 5 jaar in gebruik en is nog prima. Alleen loopt de middelste la van de commode niet zo lekker meer na twee verhuizingen (uit elkaar en weer in elkaar) en de rand van de ledikantjes is inmiddels behoorlijk kaalgebeten. Maar al met al is ie het geld meer dan waard geweest en ik vind hem nog steeds mooi!
Wij hebben de babykamer Maddira besteld volgendd week, in september wordt ie geleverd. Ik ben benieuwd
Heb zelf niet bij babydump gekocht omdat de kwaliteit om te huilen vond. Betaalde liever 2x zoveel voor iets wat kwalitatief stukken beter is als 800 euro voor iets waar ik geheid spijt van zou krijgen. Overigens wel een fijne winkel wat betreft service. Heb er veel andere dingen gekocht.
Ik heb vroeger gewerkt bij de baby dump, ik moet zeggen dat ik me niet kan herinneren dat er klachten kwamen over de babykamers. Wel veel klachten over bepaalde kinderwagens. Houd er rekening mee dat sommige kamertjes een lange levertijd hebben. Matrasje en dekentje kun je daar ook prima kopen maar het beddengoed is nogal aan de prijs. Dat heb ik zelf bij de hema gekocht.
Wij hebben een kamer van babydump, maar niet nieuw gekocht. Wij zijn gaan kijken en vonden de Interbaby Miami mooi. Daarna zijn we op internet gaan kijken (marktplaats) en hebben de kamer uiteindelijk voor 1/3 van de nieuwprijs gekocht. Kamer was toen al 7 jaar in gebruik en ziet er nog netjes uit, op 2 kleine beschadigingen na. Bij ons kan de kamer ook zeker nog jaren mee en misschien daarna nog wel door naar een ander gezin wat geen nieuw kamertje wilt. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit. Voor 1 beschadiging heb ik een lakstift opgestuurd gekregen, terwijl wij de kamer niet eens nieuw hebben gekocht bij hun.
Hier momenteel 2 kamers van babydump in gebruik. Over beide kamers zeer tevreden en ook de service van de babydump is super. We hadden een kapot plankje, mijn vriend was even te hard geweest met installeren, gebeld naar de servicedesk en 2 weken later kwamen ze een nieuw plankje monteren, zonder vragen, zonder gezeur.
Kamertje bij babydump gekocht en prima kwaliteit en tevreden. Wij hebben strand van coming kids. Alleen ik zou je wel aanraden om de montage er bij te kopen. Er zaten fouten in de aanwijzingen om de kast in elkaar te zeggen. Mijn man is 3 dagen bezig geweest met de kast. Ik zou voortaan dan liever wat extra geld neerleggen zodat de montage voor je wordt gedaan.
Wij hebben ook een kamertje van de babydump. Heel tevreden mee hoor. Prima kwaliteit. Gaat al 2 jaar mee en ziet eruit als nieuw. Service van de babydump is trouwens super!
Als ik een tip mag geven.... google de kamer en kijk waar deze t goedkoopste is... geeft je nog onderhandelingsruimte. zo hebben wij onze kamer voor 550 euro goedkoper gekregen. Als we m bij de babydump hadden gekocht waren we dus flink ge....(je weet wel). Babydump zei dat ze de goedkoopste waren, dus niet!
Wij hebben babykamer Boston van Baby-Dump. Super tevreden mee! Alleen heeft mijn man aardig lopen vloeken toen hij de kamer in elkaar ging zetten. Dat ging nog niet zo makkelijk en daar schijnen wel vaker klachten over te zijn (misschien hier ook al genoemd, maar ik heb niet alles gelezen). Maar het is gelukt en we zijn er erg blij mee.
Hier helemaal geen problemen met de Boston. Handleiding was zeer duidelijk. In mei hebben de babykamer in elkaar gezet.