Ik vroeg me af of je ook een voetenzak voor de maxi cosi nodig hebt. De maxi cosi die ik nu gekocht heb zit geen een bij. Ons kindje wordt geboren in oktober. Wie weet dit of heeft ervaring?
Je hebt het niet perse nodig, je kan ook gewoon een los dekentje gebruiken. Maar het is wel erg handig. Het zit altijd goed en je ritst het dicht en klaar. Ook kan je kindje het nooit lostrekken of zo (als het wat groter is).
ik had/heb gewoon een voetenzak van daatje ofzoiets van de D.A drogist ik kan hem ook gebruiken in de buggy ( daar gebruik ik hem nu voor,) voor de maxi cosi heb ik hem eigenlijk nooit gebruikt, de maxi heb ik zo goed als alleen in de auto gebruikt en daar voldeed een los dekentje gewoon,
Denk dat het wel handig is om een voetenzak te hebben, ik heb hem veel gebruikt. Had een Wallaboo voetenzak, die is lekker warm.
Hier ook een Wallaboo voetenzak, echt een superding. Blijft ook heel mooi na het wassen. Van tevoren leek het mij ook onzin, dus deed ik er een dekentje overheen. Dat schopte ze er zo af of trok het over haar heen (niet zo handig in de auto). Dus toch maar aan de voetenzak en geen moment spijt van gehad. Voor oktober lijkt het me zeker handig.
wij hebben fleece dekentjes gebruikt. Ging prima. Juist ook omdat je ze gemakkelijk af kan trekken, want in de auto is het al gauw te warm voor je kleintje. Dus als het even opgewarmd was in de auto, ging het dekentje af, omdat ze anders lag te zweten.
BabyBoet.nl - Babywikkeldoek voor maxi cosi ik heb deze, kleine is nog niet geboren, maar heb bedacht dat het handig is voor de eerste tijd, daana gewoon lekker warm aankleden!
Wij gebruikten 'm wel veel. Vooral 's ochtends als ik haar naar de oppas moest brengen in de winter. Maar die voetenzak zit wel onwijs warm! Wij hadden die van maxi-cosi en soms deden we ook alleen de boven kant los over haar heen als een dekentje zeg maar. dan kon ik 'm er ook weer makkelijk afhalen tijdens de autorit. Ik vond het een aanrader!
Ikzelf heb ook de voetzak besteld voor de maxi cosi (uitgerekend in januari) maar kan/moet je die ook wassen voor gebruik??
Heb ik zo'n voetenzak ook nodig voor een augustuskindje? Ik verwacht de maxi cosi alleen in de auto te gebruiken. Maar tegen de tijd dat íe in de buggy kan is het natuurlijk wel best fris. Gebruik je daar dezelfde voetenzak voor of is dat weer iets anders? En gebruik je dan altijd een voetenzak, of zijn er meer manieren om je kindje in de buggy warm te houden?
sunnybaby, mijn zoon is van augustus en ik heb de voetenzak (wallaboo, wel erg fijne zak trouwens) niet heel veel gebruikt. alleen tijdens de koudste weken van de winter, had ik misschien ook wel met een deken kunnen doen. ik heb m trouwens ook nog gebruikt in de kinderwagenbak (dat was dan wel weer handig).
Bedankt voor de tip! Ik heb nu een dekentje voor in de kinderwagenbak, dus ik denk dat ik eerst maar eens kijk hoe ver ik daarmee kom. Kan hem altijd nog halen, maar dan doe ik dat nu nog niet.
Jenna is van september en wij hebben de wallaboo voetenzak gebruikt..echt een aanrader..zoveel plezier van gehad
alyssa is van april (2008) en wij hebben de voetenzak vrij veel gebruikt in de mc. ik heb ook zo`n wikkeldeken die je ook in de mc kan gebruiken en die heb ik gebruikt als de voetenzak in de was zak. ik moet zeggen dat ik persoonlijk de voetenzak prettiger vond omdat je die dicht kan ritsen. liefs doris
bedankt voor jullie reacties. Heb er meteen 1 gekocht. Inderdaad omdat we de winter tegemoed gaan lijkt het me wel beter om er een te hebben.