Babykamer behang thema 'holland'

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door , 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,
    Wij willen onze babykamer het thema Holland geven.
    En dan geen oranje gedoe maar de kleuren rood/wit/blauw met als hoofdkleur rood.
    We hadden een voorbeeld babykamer gezien met behang met delfts blauw patroon maar dit vonden we iets te druk. Nu zijn we dus opzoek naar ruitjes behang in de kleur rood of blauw.

Als dit niets wordt willen we geen themakamer maar gewoon 1 hoofdkleur namelijk rood.
    Dus als er misschien iemand is die een site o.i.d weet waar voorbeelden van behang op staan? Of waar complete babykamers opstaan (voorbeelden, en dan gaan het niet om de meubels die hebben wel al..) zodat we een beetje inspiratie op kunnen doen?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Gewoon even de behang winkel inlopen, meestal hebben ze zo'n 10 boeken vol staan die je vaak zelfs op je gemak thuis mag bekijken ;)

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    http://www.fotomuur.com/?p=gallerij&page=3 vind je zoiets niet leuk ?...(foto links onderin ) je kan ook van een eigen foto een behangetje laten maken...neem een mooie foto van een landschap met molen...hollandser kan niet toch ?

5. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
  6. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
  7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.079
    3.866
    113
    Leuk joh, ik wou eerst ook een Hollands kamertje er van maken. Ik wist niet wat het worden zou en zoiets kan voor allebei. Ik kon alleen zo weinig rode babyspullen vinden of het was weer in de verkeerde kleur rood en toen heb ik het al snel opgegeven. Maar goed, wie weet voor een broertje of zusje ;) .
    Als je op marktplaats zoekt, is er ook iemand die allemaal van die boxkleden, babylakentjes etc. maakt en verkoopt met Hollandse motiefjes. En cottonbaby heeft ook hele leuke dingen inderdaad, maar is wel behoorlijk aan de prijs. Ik denk dat je met wat lapjes stof van de markt als je handig bent ook wel een aardig eindje komt.
    Weet jij trouwens waar ze dan dat Delfts blauwe behang verkopen?

8. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
  9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.079
    3.866
    113
    Ah, bedankt! Ik zou er niet alle wanden mee doen, maar bijv. 1 wand lijkt me wel heel leuk staan.

Er staan verder ook nog leuke dingen op die site!

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij hebben ook een aantal dingen van Babycotton op het oog. Maar vooral omdat ik in het buitenland woon. Vind al die dingen zo schattig!

11. Niet meer actief

Hey, bedankt voor alle links/tips!
    We hebben inderdaad de hele cottonbaby collectie gekocht haha. Ook heb ik bij het stoffenhuis was stoffen gekocht en bij de hema wat neutraal witte ledikantlakens etc, dus kan helemaal aan de slag.
    We willen 1 muur gaan behangen en de andere muren verfen.

En bij de prenatal kon ik ook niets leuks vinden in het rood, maar de iets duurdere winkels wel hoor. Ik heb heel veel bij zwanger&co en moeders mooiste gekocht, heel veel rood echt helemaal super!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij wouden het kamertje ook in hollandsche stijl maar omdat we nik konden vinden zijn we voor groen gegaan ....niet dat we al wat er aan gedaan hebben .......maar toch heb wel al groene spulletjes ...en nu zie ik dat behang .....en baal ik enorm .....bij de lief winkel verkopen ze ook een hoop leuke spulletjes hoor klein wonder

Deel Deze Pagina