babykamer crisis

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door roshi, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Nou we zijn eruit hoor, gister hebben we het behang besteld en vandaag de verf gekocht... het worden toch bruintinten en erg baby al zeg ik het zelf. volgende week gaan we schuren en verven en als dat klaar is wordt er door mijn vriends vader behangen... ben zo blij :D

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik vind dat voor ieder persoonlijk. laat je niet ompraten en doe wat jij mooi vind~!

3. sim

sim Niet meer actief

vind ik ook, gewoon doen wat jij mooi vind!

de ariadne at home heeft ook een uitgave voor kinderen, daar haal ik altijd hele leuke ideeen uit, misschien ook een idee. deze keer staat er ook een huis in van mensen die niet van kleuren houden. die hebben drie kinderen die alle drie verschillende kamers hebben in natuurtinten. ook met bruin. maar ook room, met wit en zilver heel mooi en rustig.

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Heel toevallig wordt ons kamertje ook bruin met creme. Hiernaast willen we nog een 3e kleur voor de assecoires, maar welke kleur is afhankelijk van het geslacht. Bruin en creme worden de basiskleuren.
    En je moet niks aantrekken van de mening van anderen. Gewoon doen wat je zelf mooi vindt. Ga eens surfen op internet of bestel een paar catalogussen!

5. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    wij hebben een neutrale kleur (beige) en 1 muur met fotobehang (zie album)...de meubeltjes zijn white wash met riete mandjes...de wieg is ook riet met witte bekleding met zonnetjes erop...

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    fijn dat jullie eruit zijn meid

wij hebben nu een donker bruine vloerbedekking erin gelegen en ik kan niet wachten tot het 13 mei is en het kamertje komt

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hier ook donkerbruin behang en creme.

Deel Deze Pagina