Hoe een autostoel goed te bevestigen..?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bianca79, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca79

Bianca79 Actief lid

4 nov 2007
    142
    0
    0
    Ik heb Manisha al wel een poos in een autostoel maar volgens mij is die niet goed bevestigd.. :(
    Ik heb de gordel er net zo om als dat je gewoon een gordel om hebt...
    Als ik dus een ongeluk krijg dan vliegt het stoeltje volgens mij gewoon naar voren... :(
    Ik weet niet meer hoe ik hem goed moet bevestigen...helppp...
    (Het is dus een normaal stoeltje die je met de 3-puntsgordel moet bevestigen)

Heb ook al via google gezocht maar helaas niets te vinden ook geen plaatjes.... :evil:

Weet iemand van jullie het want ik wil wel graag mijn kids veilig vervoeren...

Edit moderator: topic verplaatst naar babyuitzet

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Als het goed is, zitten er aan de achterkant van je stoeltje gordelgeleiders, waar de gordels doorheen moeten.

Misschien is het handig om het merk en type van je autostoel te vermelden, zodat iemand die hetzelfde stoeltje heeft je precies uit kan leggen hoe en wat. Misschien kan diegene zelfs een stukje uit de gebruiksaanwijzing voor je scannen en mailen?

3. Bianca79

Bianca79 Actief lid

4 nov 2007
    142
    0
    0
    Het is een stoeltje van probaby...
    Er zitten geen gordelgeleiders achter helemaal niks.. :(
    Gewoon een stoeltje met niks eraan om de gordels te bevestigen..
    Het moet wel willen want mijn andere 2 dochters hebben er ook in gezeten en toen zat ie goed alleen hoe moest dat ook alweer...pfff

4. Bianca79

Bianca79 Actief lid

4 nov 2007
    142
    0
    0
    O wacht eens ik zie opeens dat er stukje gordel met een ijzeren dingetje eraan vast aan de onderkant van de stoel zit...
    Moet ik die misschien ergens aan vastmaken..?

Wat erg dat ik het niet meer weet...
    Door de zwangerschappen is mijn bovenkamer er niet beter op geworden... :oops:

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Whahaaha, ja die bovenkamer weet wat hè :) Volgens mij komt dat ook nooit meer goed hoor, ik heb ook zo vaak van die stomme acties, dat ik denk, "mens, hoe krìjg je het voor elkaar"...

Maar verder over het stoeltje...Zit er wel een 5-puntsgordel in, om je kindje in vast te zetten?

6. Bianca79

Bianca79 Actief lid

4 nov 2007
    142
    0
    0
    Ja hou me erover op zeg...volgens mij ben ik dementerend... :( :)

Ja de gordels zitten wel gewoon in het stoeltje...

En ik ben er nog steeds niet achter hoe het moet... :evil:

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Kun je het stoeltje niet naar voren klappen en dan de gordels tussen het frame en het zitje door doen? Zo ging het bij mij, maar dat is wel een nieuwere....

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Maak er anders eens een foto van, misschien is het dan wat makkelijker om te helpen?

Deel Deze Pagina