Ingedaald en daardoor minder beweging?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jonon, 14 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik ben bijna 34 weken zwanger van mijn 2e kindje maar ik kan mij niet meer herinneren hoe de bewegingen waren nadat de kleine was ingedaald toen ik zwanger was van de eerste.

Ik heb het idee dat sinds gisteren de kleine is ingedaald aangezien mijn buik anders voelt en de bewegingen anders zijn geworden.
    Overdag werd ik van binnen flink geschopt en stak er dikwijls een ledemaat naar buiten. Vandaag word ik (bijna) niet geschopt maar voel ik de kleine meer draaien en schuren langs de binnenkant van mijn buik. Daarnaast heb ik continue harde buiken.

Herkent iemand dit? Zou de kleine ingedaald zijn?

2. BBoom

BBoom Actief lid

24 jul 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja heel herkenbaar! Ben net 36 weken en heb dinsdag aan het ctg gelegen vanwege minder leven voelen. Bij de controle door de gyn hierna bleek mn beeb ingedaald en dat was een week daarvoor nog niet! Bij mij ging t indalen btw ook nog samen met flink wat harde buiken waardoor ik de baby ook minder voel.

3. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Jouw ervaring sluit helemaal aan bij wat ik voel! Heel veel harde buiken en minder beweging.

Dank voor je reactie. Ik ben weer gerust gesteld.

4. BBoom

BBoom Actief lid

24 jul 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen! Als je toch weer gaat twijfelen zou ik wel even de verloskundige bellen. Hielp mij om te zien dat t kindje het goed doet. Ze waren in het ziekenhuis heel begripvol terwijl ik me in eerste instantie een beetje bezwaard voelde. Werd bv duidelijk dat ik meteen een harde buik kreeg als mneer ging bewegen en daardoor voel ik hem dus ook minder goed. Verder is het inderdaad meer schuiven dan trappen wat ik voel!

Heel veel succes nog met de rest van je zwangerschap!!

Deel Deze Pagina