ik heb s'nachts altijd last van mijn buik, vooral met omdraaien dat word steeds moeilijker. en nu ik zo over mijn buik wrijf doet het recht boven in doet het zeer als ik er aan kom, net of het er helemaal beurs is , is dit normaal zijn er meerdere die dat hebben maak me best wel heel erg zorgen. ik hoop dat iemand mij een beetje kan gerustellen. veel liefs diane
ja heb ik ook hoor dat beurse gevoel, op sommige plekken iets meer als ander plekken. ik vind het ook niet fijn meer als m'n vriend eraan zit. het omdraaien is wel een ander gevoel, doet ook meer pijn. ik blijf het liefst dan ook gewoon stil liggen want elke vorm van beweging voelt niet bepaald fijn en het lijkt of het elke dag een stukje zwaarder wordt om om te draaien of op te staan.
Ook mijn buik is op twee plekken behoorlijk beurs. Maar bij mij is daar best een hele logische verklaring voor: dat zijn precies de twee plekken waar de kleine telkens met zijn kontje tegenaan duwt, en waar de kleine tegenaan schopt. Misschien geldt dat voor jullie ook? Zijn het inderdaad de plekken waar je je kleine de hele tijd tegenaan voelt duwen/trappen?
Kan erover meepraten, die kleine is zoooo druk dat het gewoon af en toe zeer doet :S Maar goed, heb het er maar voor over hihihi -x-
Als ik dat zo lees... heb ik geen leuk vooruitzicht Ik heb nu al dat mijn buik snachts pijnlijk is van alle kanten, en dan nog niet te spreken over mijn ribben.. Die kleine dame in mij is ook ontzettend druk, ze trapt niet gewoon.. ze stampt! En soms doet dat echt zeer... Dus je bent niet de enige! Maar denk maar zo: je hoeft niet meer zo lang
diane waarschijnlijk heeft de kleine je zo hard geschopt dat je beurse ribben heb! Ik heb dit ook gehad alhoewel mijn kleine zich best rustig hield had ik echt beurse ribben Elke ademteug die ik nam verging ik van de pijn. Helaas heb ik geen tips, alleen dat je het echt moet uitzingen! sterkte meid met de laatste loodjes!
hee meiden, Dit klinkt heel herkenbaar. Ik ben nog maar 26 weken en heb ook zo'n gevoel in mijn ribben, alleen aan de rechterkant. Dat komt ook door de baby die er tegenaan drukt. Nu heb ik ook een groot kind in mijn buik (zie ander topic). Jullie hoeven gelukkig nog maar een paar weekjes! xx Mary Jane