In de nieuwe karwei folder (ook op internet te zien) staat de kroonluchter Puck. Ik vind hem superleuk, alleen wil ik geen blauw in de kamer (wel roze/fuchsia/rood/grijs). Is het mogelijk om daar andere kapjes op te zetten die wel hetzelfde formaat hebben als de andere? Iemand ervaring mee? Ik vind de kroonluchter namelijk niet zo duur als de meeste andere en heel erg vrolijk!
Het is idd een gave lamp! WIj hebben de lamp frederica van Leen bakker, ongeveer net zo duur, maar daarvan weet ik wel zeker dat je zelf de kapjes kan kiezen .........
Je kan proberen om ergens witte kapjes te kopen die net zo groot zijn als die andere en dan te bekleden met een stofje die je zelf leuk vindt. De kapjes die op de foto staan zitten standaard op de lamp. Je kan ook 1 of 2 kapjes laten maken bij webwinkels. Ale je googelt op klemkapjes kom je dat vanzelf tegen. Vaak kun je bij hen ook kiezen uit stofjes.
ik vind die lamp ook erg leuk maar wil ook andere kapjes. ik ga nu een andere kroonluchter zelf pimpen met kapjes in de kleuren die ik graag wil