babykamer "geheim" houden?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sukke, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Babe: Wij willen het weten uit praktische overwegingen maar ik vind het wel leuk om het geheim te houden voor familie. Dat ik dn niet met al die mensen kan shoppen vind ik geen probleem, dat doe ik wel alleen of met mijn man!

@Singlemommy: Nee, haha wij wonen niet bij onze schoonouders! Ik moet er niet aan denken, ookal zijn het lieve mensen. Ik zie het alleen wel gebeuren dat ze, bijv als wij op vakantie zijn en ze geeft de planten water, de kamer bekijkt. Gisteren ook tegen manlief gezegd maar die dacht daar totaal anders over trouwens.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou als dat hier zo zou zijn, zou het pas ergens in juli zijn ongeveer :). Lisa slaapt voorlopig alleen nog bij ons.

Hier werd er gewoon telkens gekeken hoe ver het kamertje was, maar niet door iedereen, sommigen hebben het nog nooit gezien. En we zijn nu nog bezig met de kamer, ik verzin telkens weer wat nieuws en er staat nog een kast in die weg moet en ipv een bedje staat er het badje. Wij zijn echt ontaard geloof ik :D, maar ik geloof dat Lisa best gelukkig is ;)

3. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik weet nog niet of ik wil weten wat het is. Bij de andere drie wist ik het ook niet, of pas in de laatste week toen ik nog een paar extra echo's kreeg.
    Als ik (en m'n man) het zouden weten zou ik het niet tegen iemand vertellen. Dan is het nog een verassing voor de rest van de familie.
    Bij mijn zus wist ik het ook niet. Tot ik een keer door de straat fietste bij haar en ik zag dat ze Pip behang had met vogeltjes..... Toen was het gelijk duidelijk. Ze had er neit aan gedacht om de gordijnen dicht te laten.

Deel Deze Pagina