Ik had het toen ook, echt zo van oh eigenlijk wel heel snel... Ik kocht de eerste x bij 6 weken de wieg, het ging inderdaad mis, maar ik heb er geen spijt van, deze uk gaat er gewoon in en anders verkoop ik m.
Je moet je gevoel een beetje volgen hierin. Wij hebben de kamer met 11weken gekocht bij babydump. Hier heb je een supergoede service en garantie en kun je altijd de kamer terugbrengen en geld terugkrijgen mocht er onverhoopt toch iets gebeuren in de zwangerschap. Dus wij hebben gewoon de kamer gekocht omdat we dat op dat moment leuk vonden en wilden, dus hebben we dat gewoon gedaan Iedereen heeft wel een mening over alles , jij moet je er goed bij voelen dus gewoon doen wat je denkt dat goed is
Ik heb deze donderdag mijn eerste echo Bedankt voor jullie reacties erg fijn! Hij is via marktplaats maar zo leuk, hopelijk gaat het goed en kan die over 7 maanden gebruikt worden. Mocht het misgaan dan zou dat heel erg verdrietig en k*t zijn wil daar ook niet aan denken. Mjs wat vreselijk
Ik heb alles al voor de 8 weken gekocht (wagen, maxi cosi nieuw en kamer via MP) en alles met 12 weken klaar, als het goed zit dan zit het goed en anders gaat het even in opslag voor de volgende keer, is maar net hoe nuchter je hier zelf in staat, ik vind dat wachten altijd zo'n onzin, kennissen van ons uit Amerika maken eerst een nursery en gaan dan pas proberen zwanger te worden haha, dat schijnt daar vaker te gebeuren haha
vind het ook best snel, maar als je er zelf achter staat ach waarom dan niet? Waar ik eerder mee zal zitten is als het een meerling zal zijn? Dan moet je nog een los bedje op de kop tikken wat er misschien helemaal niet bij past.
ik vind 20 weken weer best laat op sommige kamers zit een flinke levertijd (beetje lullig als je je droomkamer niet kan bestellen omdat het te lang duurt) Daarnaast mag je alles wat je besteld bij meeste babyzaken, kosteloos annuleren zonder enige moeite, dus gewoon lekker shoppen zou ik zeggen.
Een meerling, helemaa, niet aan gedacht haha. Maar die komen aan beide kanten van de families niet voor en anders verzin ik daar wel weer wat voor Ik shop ook al best wat dingen Laatst toen ik nog helemaal niet zwanger was hadden ze bij de kv een magnetronsterrelisator voor 9 euro en die gekocht. Ik ben heel erg van de praktische dingen en de grote dingen kopen zodat ik als ik verder ben gewoon lekker kan shoppen zonder me zorgen te moeten maken over de grote dingen die nig aangeschaft moeten worden en de financieën
Wij hebben met 7 weken het kamertje gekocht, met 15 weken was het kamertje af enige wat moest waren de details want we wisten nog niet wat ons wondertje werd. Ik ben blij dat we het kamertje zo vlug klaar hadden vind het echt een stresspunt minder en kan me nu focussen op andere dingen heerlijk. Het is ook ons eerste kindje en ik was zo ontzettend blij en enthousiast dat ik zwanger was dat ik echt gelijk alles opgezocht heb en heel veel aangeschaft. En mis kan het helaas altijd gaan, je moet doen waar jij je goed bij voelt wat iemand anders ook vind.
hier nog helemaal niet zwanger heb al bedje,kast,3delige kinderwagen, doeken,slabbers dus niet zo gek hoor meis geniet er lekker van
Lekker doen! Ik had bij de 2e en 3e ook met 10 weken de gehele babykamer al helemaal klaar! En maar goed ook want bij de 3e kreeg ik hele heftige bloedingen vanaf 10+2 waardoor ik niet veel meer kon/mocht doen.
Ik vind het ook vrij vroeg én toch was ik er ook vroeg bij . Met 10 weken heb ik via MP een kamertje gekocht en heb hem daarna zelf op mijn gemak kunnen opknappen. Ik liep er tegenaan en vond het een te mooie deal om te laten gaan. Nu ben ik een positieve denker en ben niet de hele dag bezig geweest met "wat als" dus voor mij was de keuze snel gemaakt.
gelukkig ben ik dan niet de enige.. Gisteravond hele erge buikpijn en moest op een gegeven moment naar de huisartsenpost en die hebben me doorgestuurd naar de gynaecoloog. Inwendige echo gehad en kloppend hartje <3 maar her baby'tje is pas 3 mm
Ik geloof dat ik de vreemde eend in de bijt ben dan want ik zou het nooit doen zo vroeg. Ik heb twee keer achter elkaar een miskraam gehad; de eerste bij 7, de tweede bij 8,5 week. In de eerste 12 weken kan zoveel misgaan...Wij hebben het kamertje pas bij 21 weken gekocht, we wilden perse op de 20-weken echo wachten. En ach, goede prijzen en aanbiedingen zijn er altijd hoor. Maargoed, jij moet doen wat goed voelt voor jou. Ieder zn ding.
Wij hadden ook al spullen voordat ik zwanger was maar toen een zwangerschap uitbleef na 2 jaar hebben we alles weer verkocht. Nu nog niet echt spullen gekocht maar dat heeft er meer mee te maken dat ik eerst graag wil weten wat we krijgen. Wieg, ledikant en commode hebben we trouwens al wel.
als jij daar gelukkig van word moet je het doen! toen ik net zwanger was heb ik een badje gekocht, en een luieremmer, wat kleertjes (ik kreeg ook al kleertjes), een commode om zelf op te knappen enz. Eind deze maand ga ik de babykamer bestellen omdat nu alles overal ligt mijn motto blijft ook: als ik daar gelukkig van word, dan koop ik dat gewoon!!!
Wij hadden al een ledikantje op zolder liggen toen er nog niet eens plannen waren voor een kindje! Toen alles begon te kriebelen heb ik dat ding naar beneden gesleept en ben het gaan schilderen, was erg leuk om dat allemaal voor te bereiden, zou er niet teveel bij stil staan dat het fout kan gaan!
Kamertje word vanavond al opgehaald @thauma ik heb gisteravond mijn eerste echo gehad en daar was een kloppend hartje op te zien!