babykamer gezocht

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Mama van 3, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Voor onze 2de spruit zijn wij op zoek naar een leuke babykamer.

We hebben al een ledikantje dus in principe hebben we deze niet nodig. Maar de commode en kast blijft bij onze zoon op de kamer.

We snappen dat de meeste het kamertje in zijn geheel verkopen. Mochten wij het kamertje heel leuk vinden nemen we het ledikantje er ook bij.

Het liefst hebben we een lichte kleur kamer (liefst wit) omdat het kamertje zelf niet heel groot is.

Heeft een van jullie een kamertje over of gaat u spruit over naar een andere kamer, horen wij het graag.

We hebben het kamertje pas rond april nodig.

Alvast bedankt!

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hoi mama van 2,

binnenkort van 3 zie ik!

Ik wilde even reageren op je topic. Wij hebben in april ergens (dan kan ons meisje over naar een nieuwe kamer) een kamertje in de aanbieding. Het gaat om de Altea kamer van de twf. Als je dit op google zoekt zie je er foto's van. Het kamertje is nu ook nog te koop voor 999,00 bij de babydump, daar kan je m ook nog op zien.

Graag hoor ik van je.

Groetjes Mowtom

3. mama90

mama90 Niet meer actief

En by ikea hebben ze toch ook goedkoop? of vind je het daar niks?

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ha dames,
    Tja nooit gedacht dat het er 2 zijn, maar we zijn nu dus op zoek naar een tweelingkamer.

Motom, bedankt voor het aanbod, maar we willen graag 2 dezelfde ledikantjes

mama90: ja we gaan nu in ieder geval de hemnes 8 ladekast kopen. Qua ledikantjes weet ik het nog niet!

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Je moet eens op marktplaats kijken... Daar heb ik mijn kamer ook vandaan!!!

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    die struim ik inderdaad al elke dag af, maar of het is echt aan de andere kant van nederland of onze smaak niet echt..

7. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    heb wel een lila kmer erg licht van kleur voor weinig (staat in de weg) heaas geen 2 ledikanten

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hier ook een babykamer gevonden op MP voor de tweeling. Echt ge-wel-dig zag het eruit en mocht het hebben voor 350 euro!
    Dus gewoon blijven kijken...want er stonden er maar 2 op die ik leuk vond, en eentje gewoon toevallig 10 minuten verderop!

Zie dat je ook nog ff hebt :) (al snap ik dat je het op tijd klaar wil hebben met 2!)

Deel Deze Pagina