Zelf schilderen? Is dat geen optie, dan kun je precies de kleur kiezen die je mooi vind! Ik heb nog nooit roze plankjes gezien, wel wit of hout of glas.
nee niet bij de ikea!! helaas! daar hebben we hele leuke voor mn zoontje gekocht in het blauw, maar die hadden ze alleen nog in lime en rood zucht, ff verder zoeken en anders zelf aan de slag, of gewoon wit. bedankt voor de reacties! En mocht iemand wat weten, ik hoor het graag!
Van het merk Bopita hebben ze er denk ik. De meeste babywinkels hebben dit merk van meubeltjes wel. lifes
Ik heb er pas nog een bij de leen bakker gekocht! Deze is alleen niet fucsia, maar gewoon roze (ook niet heel zacht roze hoor ). Had er eerder al een bij de ikea gekocht, maar die verkopen ze niet meer in het roze grrrr.. Hopelijk heb je hier wat aan!
Bij Engeltjes & Draken in Leiden hebben ze. Ze hebben ook een webshop geloof ik Engeltjes & Draken - Kinderkamerdecoratie & originele speelgoed
@ontzettendtrotsemama: bedoel je deze? : Plank Wall-line Thanx voor de tip! hoe gaan deze plankjes aan de muur, met beugeltjes??