Vannacht was ik aan her werk en ineens had ik erge buikpijn, kon haast niet meer vooruit komen. Ik had het gevoel of me buik tussen me benen hing en ben even naar de wc gegaan. Daar zag ik dat onderin mijn buik erg dik was echt alsof er een bal in zat ofzo. het voelde ook erg hard. Lopen ging heel moeilijk en ik voelde me net zon pinguïn zeg maar. ben gewoon weer aan het werk gegaan en na ongeveer 20 min was het weg. zou dit nou een harde buik geweest kunnen zijn? Of kan dat nu nog niet? isbhet nodig om hiervoor te bellen of hoort het er gewoon bij? ik werk achter de bar dus steeds kleine stukjes lopen en bukken.
Als je buik net een bal was en erg hard aanvoelde, dan klinkt het als een harde buik. Al het overige hoort er niet bij te komen, zoals pijn. Dat is niet goed. Het kunnen ook je banden zijn geweest, die voor de buikpijn zorgde!
Harde buiken komen en gaan. Duren hooguit n Minuutje of wat. Wat jij beschrijft herken ik wel heb ik ook vaak maar dit is hier geen Harde buik.
Mijn buik voelt zo als ik kramp heb omdat ik moet poepen of als ik nodig moet plassen. Kan beide even aanhouden!
Lijkt op een harde buik; die mogen geen 20 minuten duren! Dat betekent dat je rust moet nemen als je een harde buik hebt, tot die weer over is! Zolang een harde buik is een teken dat je de vk moet bellen ja..
Ik heb meestal een harde buik als ik in bed lig. Heel gek. Het voelt van onder heel hard dan en net alsof iemand een voet tegen je buik zet. T trekt na een minuut weer weg.