ik kan mijn vraag wel stellen bij de "baby-uitzet", maar het is eigenlijk een vraag voor moeders met ervaring. sinds gister hebben wij sophie in de wandelwageninzet en we liepen dus door de stad met het heerlijke weer en felle zon. en hadden geen parasolletje om de zon tegen te houden. we zijn dus naar een babyspeciaalzaak geweest om te kijken wat ze daar hadden. nou 1 dus voor de quinny buzz, niet voor ons,want wij hebben quinny speedi. ze wees ons 1 aan die we dus ook gekocht hebben, past overal op zei ze. we hebben m dus vandaag uitgeprobeert, maar waardeloos, hij blijft niet zitten en valt continue. wie kan ons een tip geven zodat ons meisje niet meer vol in de zon hoeft te zitten? Edit Moderator: en toch hoort de vraag daar thuis. Daar kunnen ook ervaren moeders antwoord geven!
Wij hebben een parasol gehaald bij Prenatal. Volgens mij is die universeel. Bevalt ons prima. Als ik de parasol eens ben vergeten deed ik ook wel eens een hydrofiele luier over de kinderwagen, werkt niet met een buggy.
zit er niet een dakje op je wandelwagen ?(ik heb een freestyle, die heeft dat wel) daar hang ik dan een hydrofielluier aan. bij mij past de universele parasol van de prenatal trouwens uitstekend
ja ik heb wel een dakje aan de wagen, maar gister en eergister hadden we te maken met een laagstaande zon, dan helpt dat dakje niet..
Wij hebben ookm het parasolletje van de prenatal, is geweldig past bij ons op de kinderwagen en op de buggy...
Hoi, Ook wij hebben een universele parasol, werkt prima en is niet duur wij hebben 10,-- betaald. Groetjes Monique76
Wij hebben ook de Quinny Speedi en een parasolletje van de Prenatal, inderdaad iets van 10 euro of zo. Gaat prima bij ons.
ok bedankt voor jullie reacties, zal es bij hema/prenatal kijken anders maar tijdelijk hydrofiele luier.
Ik zit daarmee dus met de BUZZ Ik heb al eens een zwarte gehad die gewoon 20 euro kosten en 1 maand later al stuk was! En die was er alleen in zwart En nu zoek ik dus een nieuwe maar dan in een leuke kleur die bij me kinderwagen past. En niet zo duur is. Dus als iemand me kan helpen met tips graag!